فومن- فرمانده سپاه فومن گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه فومن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه ۳۰ درصد کرسی های دانشگاه دست زنان است، اظهار کرد: زنان ما در بخش های پزشکی و سایر حوزه های اجتماعی حضور فعال دارند.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه امید به زندگی زنانمان بعد از انقلاب افزایش یافته است، افزود: دشمن تمام توان خود را در حوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی و حتی امنیتی و با استفاده از تمام ظرفیت ها به کار بسته تا به کشورمان ضربه بزند که تاکنون به اهداف خود دست نیافته است.

وی با بیان اینکه برای امنیت پایدار در کشور هزینه های زیادی صورت گرفته است، افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و فرهنگ بسیجی ملت در اوج اقتدار و سر بلندی است و فرهنگ بسیجی مهمترین نیاز کشور در گام دوم انقلاب است.

سرهنگ جعفری تاکید کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین نیازهای کشور و نسل جدید است و لذا باید جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد و بسیج نیز در همین راستا از دو سال گذشته اقدامات مختلفی انجام داده و ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای توجه بیشتر به این مطالبه مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه فومن برگزار می شود ادامه داد: ساخت داروخانه، مرکز فیزیوتراپی و تجهیز آن و افتتاح سالن ورزشی صالحین دهستان رودپیش با اعتباری حدود ۱۲ میلیارد تومان در این ایام راه اندازی می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان