فرماندار رودسر از افتتاح ۳۲۲ پروژه عام المنفعه با اعتباری بالغ بر ۲۸۲ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه ها برای یک هزار و ۷۳۲ نفر اشتغال دائم و موقت فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمدرضا شهاب زاده امشب در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در فرمانداری رودسر با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر بزرگ ترین و تاثیرگذارترین واقعه تاریخی است که امام (ره) با همراهی مردم ایران توانست بار دیگر اسلام ناب را زنده کند. 

وی با اشاره به اینکه همه ساله به برکت ایام دهه مبارک فجر بسیاری از فعالیت های دولتی با افتتاح یا کلنگ زنی جشن گرفته می شود و امسال هم در شرایط مطلوب تری نسبت به گذشته هستیم، افزود: در دولت آیت الله رئیسی، پایه و اساس این دولت، مردمی بودن آن با محوریت پاکدستی است. 

فرماندار رودسر با اشاره به سخنرانی روز گذشته رهبر معظم انقلاب و اشاره به کار جهادی دولت انقلابی آیت الله رئیسی بیان کرد: رهبر بار بزرگی روی شانه های مسؤولان این دولت گذاشت همچنین انگیزه ای برای کار مضاعف و خدمت بیشتر به مردم شد. 

وی به پیشرفت ها و اتفاقات خوب دولت در شانزده ماه اخیر اشاره کرد و افزود: به رغم همه مشکلات اقتصادی و فشارهای بی سابقه بر روی دولت، ما شاهد دستاوردهای بسیار زیادی در حوزه های مختلف در سطح کلان کشور، استان و شهرستان رودسر هستیم. 

افتتاح ۳۲۲ پروژه عام المنفعه رودسر 
شهاب زاده از افتتاح ۳۲۲ پروژه عام المنفعه با اعتباری بالغ بر ۲۸۲ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال خبر داد و ببان کرد: با افتتاح این پروژه ها برای یک هزار و ۷۳۲ نفر اشتغال دائم و موقت فراهم می شود. 

وی با اشاره به رشد ۲۲ درصدی تعداد پروژه ها و افزایش ۱۷۸ درصدی میزان اعتبار پروژه های دهه فجر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: پروژهای تصفیه خانه طول لات، ایستگاه پمپاژ مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی رحیم آباد، پل تقاطع غیرهمسطح کلاچای، عمران شهری، استخر شنای رودسر، مسکن مددجویی و توزیع برق از مهم ترین طرح های مورد افتتاح به مناسبت دهه فجر است. 

فرماندار رودسر از افزایش ۱۰۳ درصدی اعتبارات امسال کمیته برنامه ریزی این شهرستان خبر داد و افزود: اعتبارات کمیته برنامه ریزی این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۳ درصد افزایش داشته است. 

وی با اشاره به اینکه تعهد شهرستان رودسر در حوزه پرداخت تسهیلات در سامانه اشتغال یک هزار و ۷۳۵ مورد بوده که تا امروز ۱۰۰ درصد به نتیجه رسیده و یک هزار و ۷۳۶ مورد ثبت اشتغال انجام شده است، تصریح کرد: در حوزه تبصره ۱۸ صندوق کارآفرینی امید، جهاد کشاورزی و کمیته امداد ۱۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان، از تبصره ۱۶ دستگاه های صندوق کارآفرینی امید، جهاد کشاورزی، کمیته امداد و بهزیستی ۵۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و از سایر منابع ۱۰ میلیارد و ۴۴۱ میلیارد تومان پرداخت شده و سرجمع اعتبارات پرداخت شده در حوزه اشتغال رودسر ۸۰ میلیارد تومان است. 

شهاب زاده، اعتبارات مشاغل خانگی در نظر گرفته شهرستان رودسر را سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: همه این خدمات در شرایط سخت اقتصادی دولت انجام گرفته که توانسته با مدیریت صحیح و همت همگانی مردم و مسؤولان این امور را به انجام برساند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان