افتتاح 54 طرح عام المنفعه در شفت

۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۲۲:۵۶ چاپ کد خبر: 181209
فرماندار شفت با بیان اینکه ۵۴ پروژه عمرانی هم زمان با دهه فجر در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام و دستگاه های اجرایی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی نقدی عصر امروز در نشست خبرنگاران از افتتاح بیش از ۵۴ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغال زایی در سطح این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها با اعتباری 176 میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از نیازهای اساسی شهرستان شفت در بخش های مختلف خدماتی و عمرانی شناسایی شده، افزود: برای پیشرفت کار پروژه عمرانی جاده ملاسرای شفت به زنجان نیازمند همکاری بیشتر دستگاه های مربوطه هستیم.

فرماندار به افتتاح گازرسانی روستای لاسک شفت در دهه فجر اشاره کرد و گفت: مردم این منطقه سالیان متمادی به دلیل برخوردار نبودن از خدمات گازرسانی با مشکلات فراوان روبه رو بودند که با اجرای این پروژه یک مطالبه به حق مردم در این دولت به سرانجام رسید.

نقدی با بیان اینکه در حوزه آسفالت شهرستان شفت پیشگام است، افزود: بالغ بر ۲۱ کیلومتر زیرسازی جهت اجرای آسفالت در دستور کار قرارگرفته که با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی، برای ۵۲۳ نفر با اعتباری بالغ بر و ۵۸ میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان در سطح این شهرستان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

فرماندار شفت با بیان اینکه خدمات نظام مقدس اسلامی و انقلاب را باید به مردم منتقل کنیم، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی و تبیین خدمات نظام و دستگاه های اجرایی است.

نقدی با تأکید بر اینکه از تمامی ظرفیت های شهرستان به منظور باشکوه تر برگزار شدن مراسمات ایام الله دهه فجر استفاده می کنیم، بیان کرد: خدمات دولت و نظام در این شهرستان قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و باید اطلاع رسانی شود.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان