فرماندار فومن با بیان اینکه در دهه مبارک فجر بیش ۱۰۸ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغال زایی افتتاح می شود، گفت: این طرح ها حدود ۱۴۵ میلیارد تومان ارزش ریالی دارند و اجرای پروژه ها نسبت به سال گذشته افزایش ...

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، موسی فکور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در دهه مبارک فجر بیش ۱۰۸ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغال زایی افتتاح می شود، اظهار کرد: این طرح ها حدود ۱۴۵ میلیارد تومان ارزش ریالی دارند و اجرای پروژه ها نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

وی به اجرای بیش از ۳۰ کیلومتر آسفالت در سطح شهرستان فومن اشاره کرد و افزود: این میزان آسفالت تا پایان سال به ۵۰ کیلومتر افزایش پیدا می کند.

فرماندار فومن بر نظم بخشی کارها و اقدامات تأکید کرد و گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام و دولت در جامعه است.

فکور با اشاره به دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی در حوزه های گوناگون نظیر، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، حوزه های داخلی و خارجی گفت: امروزه پیام انقلاب اسلامی فراتر از حوزه های جغرافیایی و منطقه است.

وی بزرگ ترین پیام دهه فجر انقلاب اسلامی را تحقق مردم سالاری دینی عنوان کرد، افزود: بر همین اساس دهه فجر امسال باید تجلی گاه و نمونه بارزی از خدمات رسانی به مردم در سطح شهرستان باشد.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان