رشت- استاندار گیلان گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۴,۵۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه در استان گیلان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم گلباران مزار شهدای رشت، اظهار کرد: اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون زحمات و تلاش های امامین انقلاب هستیم.

وی با اشاره به پشتوانه مردمی و دینی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون مطهر شهدا، مردم و امامین انقلاب دوام و قوام یافته است.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات کینه توزانه دشمن در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: دشمن در جنگ تحمیلی، تحریم های ناجوانمردانه، نفوذ فرهنگی، جنگ شناختی و رسانه ای علیه نظام اسلامی ناکام ماند.

عباسی با بیان اینکه اهانت دشمن به مقدسات، قرآن و ولایت فقیه ناشی از عصبانیت است، گفت: اقتدار نظام اسلامی در گرو قرآن، ارزش های دینی و ولایت فقیه است و دشمن هم روی نقاط قوت ایران اسلامی دست گذاشته است.

وی با بیان اینکه گفتمان «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» جهانی است، افزود: انقلاب اسلامی ایران با شعار استقلال طلبی، استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان جهان شکل گرفت.

استاندار گیلان با اشاره به توسعه و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف، بیان کرد: دشمن در تلاش است که ایران اسلامی را از ریل قطار پیشرفت خارج کند اما تاکنون ناکام مانده است.

عباسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متعلق به جوانان است، گفت: جوانان چراغ آینده روشن انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره سرخوردگی و ذلت ایران قبل از انقلاب، افزود: گفتمان استکبار ستیزی به عنوان ایدئولوژی اصلی انقلاب اسلامی و امامین انقلاب است.

استاندار گیلان ادامه داد: در جنگ سخت دشمن را شکست دادیم و در جنگ نرم هم آنها را شکست خواهیم داد.

عباسی با بیان اینکه دولت در مردمی کردن اقتصاد کشور گام های خوبی برداشته است، اضافه کرد: دولت سیزدهم اقتصاد کشور را از یارانه ای بودن خارج کرد.

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر در گیلان، افزود: برنامه های دهه فجر امسال گیلان با اعتبار حدود ۴,۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش اشتغال و مسکن در استان اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: با نشست هایی که با سفرای کشورهای حاشیه خزر صورت گرفته گیلان به هاب تجاری کشورهای منطقه تبدیل می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان