رشت. نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بسترسازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی صورت گرفته است، گفت: ایران در ایجاداین تمدن گام های مهمی برداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم گلباران گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی از زیباترین و ماندگارترین ایام است.

وی با اشاره اینکه انقلاب اسلامی مبدا روشن و قله های نورانی دارد، افزود: نابودی و سرنگونی حکومت ۲۵۰۰ سال طاغوت مبدا روشن انقلاب اسلامی است.

امام جمعه رشت با اشاره به ذلت، خواری و سرافکندگی ایران قبل از انقلاب اسلامی، بیان کرد: اساتید قبل از انقلاب در کنار حق تدریس، حق توحش دریافت می کردند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن قدرت براندازی انقلاب اسلامی ندارد، گفت: انقلاب اسلامی ایران مبدا و منشأ نورانی و عرفانی دارد و تمام نقشه های ۴۴ ساله دشمن علیه نظام بی اثر شده است.

وی با اشاره به روزهای تبعید و سختی های حضرت امام خمینی (ره)، افزود: امام راحل در کنار تمام سختی ها و مشکلات زمان دست از مبارزه برنداشت و انقلاب اسلامی را به سرانجام رساند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ورود امام به ایران پیامبرگونه بود، گفت: بازگشت و ورود تاریخی حضرت امام با فرار و گوشه نشینی طاغوتیان همراه شد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه رشد توسعه انقلاب اسلامی چشم گیر است، اضافه کرد: هجمه های دشمن علیه نظام اسلامی نتوانسته انقلاب را از مسیر واقعی خود خارج کند.

وی با بیان اینکه تمدن سازی انقلاب اسلامی به یک گفتمان تبدیل شده است، افزود: ایران در ایجاد تمدن نوین اسلامی گام های مهمی برداشته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به آن سوی مرزها، اضافه کرد: رویش های انقلاب اسلامی در بخش های مختلف کم نظیر است و البته ریزش هایی هم داشتیم.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بسترسازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی صورت گرفته است، گفت: برای ایجاد تمدن نوین اسلامی اقدامات خوبی صورت گرفته و با استمرار این حرکت به این امر دست خواهیم یافت.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ بهمن روز طلایی ایران اسلامی است، افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی هر سال پویاتر و سرزنده تر گرامی داشته می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان