نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه دانش آموزان باید تاریخ کشور در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مطالعه کنند، گفت: دانش آموزان تاریخ کشور را باید مطالعه کنند زیرا دوران ستم شاهی ظلم و تبعیض ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی پیش از امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان قلم چی رشت با تبریک میلاد با سعادت حضرت جواد(ع) و آغاز دهه فجر و سالروز چهل و چهارمین پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام راحل(ره) با انقلاب اسلامی باعث سربلندی اسلام در بین ملت های آزادی خواه جهان شدند او امروز بسیار خوشحالم که در جمع دانش آموزان جوان و مومن گیلان و شهرستان رشت هستم.

وی با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: در دهه مبارک فجر باید یاد و خاطره شهیدان، امام شهیدان و شهدای مدافع حرم، امنیت به مانند تمام طول ایام گرامی داشت زیرا ما استحکام و ماندگاری خود را مدیون خون پاک شهیدان هستیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه دانش آموزان باید تاریخ کشور در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مطالعه کنند، تصریح کرد: دانش آموزان تاریخ کشور را باید مطالعه کنند زیرا دوران ستم شاهی ظلم و تبعیض کاملا در کشور مشخص بوده است و حتی مسوولان و وزرای رژیم طاغوت قدرت تصمیم گیری نداشته و تابعه آمریکا بودند.

عباسی انقلاب اسلامی را برگرفته از مبانی دینی و اسلامی دانست و افزود: دشمن با اصل دین و ایدئولوژی اسلام مشکل دارد و به همین منظور بعد از شکست در جنگ ترکیبی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحریم و سپس به مقدسات دینی و کتاب آسمانی مسلمانان یعنی قرآن بی حرمتی کرد.

وی با اشاره به پیشرفت های ایران بعد از پیروزی جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته بیان کرد: امروز با ۴۴ سال گذشته خیلی متفاوت هستیم به طوری که در دهه نخست انقلاب پزشک به اندازه جمعیت کشور پزشک وجود نداشته و از کشورهای دیگر پزشک وارد کشور می کردیم کردی اکنون بسیاری از مردمان دنیا برای درمان بیماری خود به ایران اسلامی مراجعه می کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر اینکه تمامی روستاهای کشور اکنون از نعمت آب، برق، گاز برخوردار هستند گفت:در دوران ستم شاهی ۹۰ درصد روستاهای کشور از نعمت آب، برق، گاز بی بهره بودند ولی اکنون تمامی روستاهای کشور از این نعمت الهی برخوردار هستند.

عباسی آزادی بیان و استقلال انقلاب اسلامی برگرفته از آرمان های امام راحل دانست و گفت: آمریکا در اوایل انقلاب در تلاش بود تا انقلاب اسلامی را نابود کنند ولی جوانان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی اجازه چنین کاری را به دشمن ندادند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه مدرسه و آموزش و پرورش منزلگاه دانش آموزان برای آینده و اداره کشور است، اظهار کرد: انقلاب بعد از ۴۴ با همان مبانی و ایدئولوژی برای نسل جدید و نسل های بعدی در حال حرکت و پیشروی بوده و هیچ قدرتی نمی تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را سرنگون کند.

محمد فائزی با اشاره به نقش پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی در ایجاد استحکام و حس مبارزه با استکبار در بین ملت های آزادی خواه جهان گفت: امام راحل(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی اعتماد به نفس، خودباوری، استقلال و افتخار برای ملت ایران و جهان اسلام به ارمغان آورد به طوری که اکنون تمامی ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان با تبعیت از انقلاب اسلامی در حال مبارزه و ایستادگی در مقابل استکبار هستند.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان