بلیت فروشی الکترونیکی بازی تیم های ملوان بندر انزلی و نساجی قائمشهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شهرآورد شمال در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس بین تیم های ملوان بندرانزلی و نساجی قائمشهر از ساعت ۱۵ چهارشنبه آغاز خواهد شد. 

طبق مصوبه شورای تامین شهرستان بندرانزلی، بلیت فروشی این دیدار با ظرفیت ۳۰ درصد ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی و از طریق سامانه بلیت فروشی الکترونیک باشگاه ملوان آغاز شد. 

این دیدار در حضور هواداران برگزار خواهد شد و تقابل ۲ تیم در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران، نوید یک دیدار جذاب را می دهد. 

یکی از نکات جالب این دیدار مبلغ بلیت آن است که به گفته سایت رسمی ملوان مبلغ هر بلیت پنج هزار تومان خواهد بود. 

آنطور که از بازی های تیم های پایتخت نشین خبر می رسد نرخ بلیت ها حتی میلیونی شده اما اینگونه که مشخص است باشگاه ملوان با توجه به شرایط سخت اقتصادی نخواسته فشاری به هواداران خود بیاورد و آن ها را متحمل هزینه های نامتعارف کند. 

ملوان و نساجی برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر همزمان در مسابقات لیگ حاضر هستند. 

از ابتدای لیگ، نساجی شرایط بهتری را در مسابقات داشته است اما برای اولین بار این احتمال وجود دارد تیم ملوان بالاتر از نساجی در مسابقات لیگ کشور قرار بگیرد. 

در حال حاضر نساجی، ۵ برد، ۶ مساوی و ۶ باخت در لیگ کشور داشته و با ۱۹ گل زده و ۲۲ گل خورده در جدول موقعیت بهتری از ملوان دارد. ملوان هم با ۴ برد، ۶ مساوی و ۷ باخت، ۱۲ گل زده و ۱۸ گل خورده دارد. 

برد ملوان با ۲ گل می تواند این تیم را هم امتیاز با تیم نساجی کند که با توجه به تفاضل گل ملوان و در صورت برد ۲-۰ می تواند بالاتر از تیم نساجی مازندران قرار بگیرد. 

هم اکنون نساجی در رده نهم مسابقات لیگ قرار دارد و تیم ملوان سیزدهم است و برد ملوان با نتیجه ۲-۰ می تواند همه چیز را در جدول رده بندی تغییر دهد، ملوان را بالا و نساجی را در رده پایین تر در مسابقات لیگ کشور ببینیم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان