آستارا- امام جمعه آستارا گفت: امروزه کشور با جنگ ترکیبی دشمن مواجه است و مسئولان ضمن حفظ بصیرت نباید تحت تأثیر القائات و تأثیرات این جنگ قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی ظهر چهارشنبه در دیدار و نشست با مسئولان دستگاه ها و نهادهای دولتی آستارا با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: امروزه در دوران سخت و متفاوتی قرار داریم و جنگی ترکیبی را شاهد هستیم، به طوری که دشمن دوره ای امنیت داخلی، دوره ای مرزها و اکنون مسائل اقتصادی کشور را با تهدید مواجه کرده است.

وی با اشاره به برخی کارشکنی ها افزود: همه اینها قطعه ای از جنگ ترکیبی دشمن است و حتی آستارا به عنوان شاهراه اقتصادی که هم صادرات محصولات کشورمان و هم ترانزیت کالاهای کشورهای جنوب شرق آسیا از اینجا عبور می کند را دشمن مورد هدف خود قرار داده است.

امام جمعه استارا گفت: چنانکه مقام معظم رهبری نیز قبلاً اشاره داشتند، شرایط امروز ما همانند جنگ احزاب زمان پیامبر (ص) است که همه کفار را مقابل پیامبر و همه مسلمانان قرار داده بود و امروز هم ما چنین جنگی و حتی سخت تر و سنگین تر داریم که افزایش هوشیاری و آگاهی همه ما را می طلبد.

حجت الاسلام باقری تاکید کرد: نباید در این جنگ خسته و ناامید شویم، زیرا اگر این روحیه ناامیدی را در جامعه تزریق کنیم، نمی توانیم پاسخگوی مردم خودمان باشیم و امید است در این دهه فجر هم بتوانیم خدمات خوبی را که آماده شده به جامعه ارائه دهیم و یک خاطره خوبی را برای مردم رقم بزنیم.

انقلاب اسلامی از زمان وقوع تا به امروز پرقدرت مسیر خود را طی کرده است

عنایت رضایی پور فرماندار آستارا نیز در این دیدار اظهار کرد: دهه فجر یادآور ایام اللهی است که بزرگ مردان و بزرگ زنانی برای رشد این مملکت در عرصه های مطالبه گری ورود کردند و با رهبری و درایت حضرت امام خمینی انقلاب را به ثمر نشاندند.

وی افزود: انقلاب از زمانی که به وقوع پیوست تاکنون با وجود اینکه ابرقدرتان و استعمارگران هجمه های زیادی علیه انقلاب و کشور داشتند، پر قدرت مسیر خود را طی کرده و همچنان فضاهای علمی را شکافته و جبهه های جدیدی باز می کند و امیدواریم زمانی برسد که این تعهد و مسئولیت پذیری ما بتواند انقلاب را به دست منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) تحویل دهد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان