تولید در عرصه های مختلف تقویت شود

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۷:۰۱ چاپ کد خبر: 181237
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم بیان اقدامات خوب دولت سیردهم تاکید کرد و گفت: تولید در عرصه های مختلف تقویت شود و همه در این مسیر تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کمیته کارگری دهه فجر با اشاره به ضرورت بیان کارکردهای دولت سیزدهم اظهار کرد: اقدامات خوب باید بیان شود تا دشمن از خلأهای عدم بیان خدمات استفاده نکند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اظهارات رابرت مالی مبنی بر اینکه «قصد براندازی رژیم ایران را نداریم اما باید در مجامع بین الملل، ایران را تحت فشار قرار دهیم»، افزود: این اظهارات نشان می دهد جمهوری اسلامی قوی شده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تا رسیدن به قله ها فاصله زیادی داریم اما عقب هم نمانده ایم، ادامه داد: امپراطوری رسانه همواره حقایق را بازگو نمی کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به وضعیت جمعیت تصریح کرد: جمعیت و تکثیر نسل از نیازمندی های مهم جامعه است بنابراین همه ابزارهای لازم باید در راستای تکثیر نسل و افزایش نیروی جوان در آینده تقویت و به کار بسته شود.

وی با اشاره به ضرورت تلاش در عرصه تولید، اشتغال و صادرات اضافه کرد: صادرات بخش فنی و مهندسی باید تقویت شود از طرفی امروز در آسیای میانه بستر مناسبی برای عرضه انواع کالاها و تولیدات داخلی وجود دارد و خوشبختانه یکی از کارهای دولت، ایجاد توازن در روابط بین الملل بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر لزوم صادرات در شأن مردم ایران بیان کرد: اخیراً سفیر بلاروس در ایران با استاندار گیلان دیدار داشت که نشان می دهد متوجه تأثیرگذاری ایران شده اند بنابراین تولید باید تقویت شود و همه در این مسیر برای تقویت تولید در زراعت، صنایع و معادن و سایر بخش ها تلاش کنند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اهمیت وفاق و همدلی در بین مدیران افزود: وقتی مدیران برای رفع مشکل و اجرای طرحی در کنار هم باشند، بیشتر تأثیرگذار خواهد بود اما عدم وفاق همواره مشکل ساز می شود.

امام جمعه رشت اضافه کرد: مدیر باید بتواند کار خود را با تعقل و عقلانیت پیش ببرد و این بهره گیری از قدرت تعقل موجب می شود که آیندگان او را مورد تحسین قرار دهند.

وی با بیان اینکه نظارت و مدیریت باعث می شود سرمایه نیز رشد پیدا کند، افزود: مردان بزرگ کسانی بوده اند که از سختی ها و مشکلات نترسیده و عبور کرده اند بنابراین انسان عاقل باید بتواند برای مجموعه تحت مدیریت خویش تدبیر خوبی داشته باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان