آستارا- فرماندار آستارا گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود هجمه های دشمنان در ۴۴ سال گذشته در مسیر رشد و تعالی قرار داشته و در همه عرصه ها حرفی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ظهر چهارشنبه به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر در مدرسه شهید انصاری آستارا اظهار کرد: انقلاب اسلامی با مدیریت معمار کبیر انقلاب در حال پیشبرد مسیر رشد و تعالی بود اما استکبار جهانی که دشمنی دیرینه ای با کشورهای در حال توسعه دارد و حق خود می داند که در این کشورها دخالت کند، جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کردند.

فرماندار آستارا به پیشرفت ایران در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز در عرصه های گوناگون حرفی برای گفتن داریم.

رضایی پور با بیان اینکه شهرستان آستارا دوران طلایی رشد و توسعه خود را طی می کند، افزود: در حالی که زمان انقلاب آستارا فاقد بندر گمرک و پایانه ریلی مناسب بود، امروز در سه حوزه مختلف برای صادرات ظرفیت داریم و روزانه ۲ الی ۳ قطار و ۴۰۰ الی ۵۰۰ دستگاه کامیون برای واردات و صادرات از مرزهای آستارا تردد می کنند و بزرگترین کشتی های دریای خزر در ساحل ما پهلو می گیرند.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه معلمان و متولیان آموزش و پرورش باید در مورد پیشرفت های کشور به دانش آموزان اطلاع دهند، گفت: آنچه که در فضای مجازی مطرح می شود در اختیار جبهه استکبار است و دانش آموزان و معلمان و کسانی که در این عرصه ها هستند باید قبل از پذیرش اخبار به منبع انتشار آن دقت کنند.

گفتنی است؛ دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، رونمایی از نمایشگاه انقلاب در مدرسه شهید علی انصاری، افتتاح نمایشگاه کتاب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از دیگر برنامه های اولین روز دهه فجر با حضور مسئولان این شهرستان بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان