رشت- رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه افزایش بالای تعرفه های شهرداری مورد تائید شورا نیست، گفت: این افزایش به صلاح شهروندان نبوده و شورا مخالف آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر چهارشنبه در هفتاد و دومین جلسه علنی شورا با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: ایام الله دهه مبارک فجر یادآور روزهای خوب و مبارکی است که ملت بزرگ ایران با اتحاد و همدلی و اعتقادات قلبی در سایه رهبری های امام خمینی (ره) به پیروزی دست پیدا کردند.

وی به بررسی بندهایی از تعرفه درآمد و بهای خدمات پیشنهادی شهرداری رشت برای سال ۱۴۰۲ توسط شورا اشاره کرد و افزود: باید در تعرفه ها به صورتی عمل شود که سفره شهروندان کوچک تر نشده و فشار مالی متحمل نشوند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به افزایش بالای تعرفه های شهرداری ادامه داد: این افزایش به صلاح شهروندان نیست و قطعاً شورا در کنار توجه به نیازهای شهرداری به شرایط مالی شهروندان نیز توجه دارد.

واثق کارگرنیا با بیان اینکه افزایش ۱۰۰ درصدی برخی از تعرفه های مربوط به شهرداری رشت در بودجه پیشنهادی شهرداری در سال ۱۴۰۲ موجب تحمیل فشار مضاعف به شهروندان می شود، تصریح کرد: این اقدام مورد تأیید شورا نبوده و اجازه این کار نیز به شهرداری داده نمی شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان