تیم فوتبال ملوان با پیروزی برابر نماینده مازندران رتبه خود را در جدول بهبود بخشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم های ملوان و نساجی امروز از در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان با یک گل به برتری دست یافت. 

شاگردان مازیار زارع از دقیقه یک تمایل بیشتری برای گلزنی داشتند و نساجی بیشتر تمایل به کنترل بازی و کسب نتیجه مساوی داشت. ملوانان در نیمه نخست ۲ بار توپ را به تیر دروازه کوبیدند. میلاد جهانی و سهیل فداکار هر کدام یک بار تیر دروازه علیرضا حقیقی را به لرزه درآوردند. 

فشار میزبان در نیمه دوم برای زدن گل پیروزی بیشتر شد و آن ها خیلی زود به نتیجه رسیدند. شوت بازیکن ملوان از پشت محوطه جریمه با دفع ناقص حقیقی مواجه شد و توپ روی خط به سجاد بازگیر رسید و شماره هفت سفیدپوشان گل سه امتیازی تیمش را در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند. 

ملوان در ادامه می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند، اما بازگیر توپ ارسالی از سوی مجید عیدی را به آسمان زد. در طرف دیگر ماجرا تیم تحت هدایت حمید مطهری برای جبران گل خورده یکی ۲ موقعیت نصفه و نیمه داشت که با بی دقتی مهاجمان این تیم، توپ ها راهی به دروازه رضا حیدری نداشت. 

ملوان با این پیروزی، باخت برابر استقلال را فراموش کرد و با سه امتیازی که از دربی شمال کشور گرفت ۲۱ امتیازی شد و فعلا در جایگاه دهم قرار گرفت و نساجی با همین امتیاز و تفاضل گل بهتر به طور موقت در رتبه نهم باقی ماند. 

مازیار زارع سرمربی ملوان در این دیدار رضا حیدری، علیرضا خوش کفا، عبدالله حسینی، میلاد جهانی، مجید عیدی، محمود مطلق زاده، محمدصادق بارانی، مهران احمدی، سجاد بازگیر، مسعود زائر کاظمین و سهیل فداکار را درترکیب تیمش قرار داده بود. 

حمید مطهری هم علیرضا حقیقی، محمد شریفی، فرزاد زامهران، صابر حردانی، جعفری، امیرمهدی جانملکی، احمد عبدالله زاده، علی داوران، آداما نیان، حامد شیری و سعید غلامعلی بیگی را در ترکیب اولیه تیمش قرار داده بود. 

به گزارش فارس، ملوان بندرانزلی تنها نماینده فوتبال گیلان در لیگ برتر فوتبال ایران است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان