رودبار - فرماندار رودبار از اجرای ۷۱ پروژه و طرح در دهه فجر این شهرستان خبر داد و گفت: نخستین نیروگاه خورشیدی گیلان با ظرفیت ۲۰ مگاواتی در لوشان راه اندازی می شود.

طهمورث عمو پور در حاشیه اجرای برنامه های دهه فجر شهرستان رودبار در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران بر مبنای دین و ارزش های دینی است.

وی با تاکید بر ارج نهادن دهه مبارک فجر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان از مهم ترین ضروریات است.

فرماندار رودبار از اجرای ۷۱ پروژه و طرح در دهه فجر این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد پروژه ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به اجرا رسیده است.

عمو پور با بیان اینکه اشتغالزایی برای ۸۴ نفر سهم پروژه های دهه فجر امسال بوده است، گفت: این پروژه های عام المنفعه با تلاش فرزندان مردم در بخش های مختلف دولتی و خصوصی به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در بخش های مختلف در شهرستان رودبار، افزود: خدمات و پروژه های افتتاحی عام المنفعه در دهه فجر شامل بهداشت و درمان، برق رسانی، آبرسانی، آسفالت راه ها، تولید و اشتغال است.

فرماندار رودبار از احداث نخستین نیروگاه خورشیدی گیلان در لوشان خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای این پروژه عظیم و اثرگذار سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی پیش بینی شده است.

عمو پور ادامه داد: راه اندازی نیروگاه خورشیدی برای نخستین بار در گیلان با ظرفیت تولید برق ۲۰ مگاواتی در لوشأن فرصت اشتغالزایی و تأمین انرژی خوبی را فراهم می کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان