رشت- مدیرکل امور استان های بنیاد مستضعفان گفت: بازگرداندن بیش از ۹ هزار سند غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم نمونه ای از عدالت گستری و توجه به محرومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اوسط پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم اعطای ۱۳۵ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم ایران در رشت اظهار کرد: امسال جشن واگذاری ۱۳۵ هزار سند از اسناد موسوم به «اسناد ملت» را جشن می گیریم.

وی با بیان اینکه باید در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ملت و بشریت بازگو شود، افزود: امروز باید دلایل انقلاب و به ثمر رسیدن آن با جهاد تبیین برای نسل جوان بیان شود.

اوسط به صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان بعد از پیروزی اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب ما به مفهوم واقعی کلمه آزادی و آزادگی را بازتعریف و طعم آن را به مستضعفان چشاند.

وی تصریح کرد: بسیاری از همان ابتدای انقلاب تلاش کردند که اجازه ندهند ایران اسلامی به توسعه و آبادانی نزدیک شوند، همان هایی که امروز هم می گفتند پهپاد های ایرانی ماکت و جعلی است و اینک دنیا را واسطه می کنند و ادعا کرده اند که روسیه جنگ اوکراین را با پهپاد ایرانی پیش می برد.

اوسط با اشاره به پیشرفت های نظام مقدس اسلامی در سال های پس از انقلاب اسلامی، ادامه داد: امروز همه شاهدیم که بالغ بر ۹ هزار سند از املاک غصب شده مردم توسط رژیم فاسد و مستبد پهلوی به مردم بازگردانده می شود که نمونه ای از عدالت گستری و توجه به محرومان است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان