رشت-  رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور به اهدای زمین های غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم در چند بخش اشاره کرد و گفت: ۱۳۵ هزار سند غصب شده خاندان پهلوی به مردم واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر محمد پیر علی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم اهدای سندهای غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون ۲۲ هزار مورد از این اسناد واگذار شده است، اظهار کرد: این اهدا در چند بخش انجام می شود که البته تعداد سندهای غصبی پهلوی که تا کنون واگذار شده در مجموع به ۱۳۵ هزار فقره رسیده است.

وی با بیان اینکه حدود یک هزار هکتار از اموال بنیاد مستضعفان به مسکن ملی اختصاص یافته است، افزود: بیشتر این واگذاری ها برای مسکن طبقه متوسط خواهد بود و این اقدام همچنان ادامه دارد.

پیرعلی با اشاره به اینکه در راستای واگذار املاک عام المنفعه بیش از ۸۰۰ مدرسه با ارزش ریالی بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان در وسعت ۲.۵ میلیون متر مربع تا کنون از سوی بنیاد مستضعفان واگذار شده است ادامه داد: این روند همچنان ادامه دارد.

وی به واگذاری ۲۲ هزار فقره سند طی یک سال اخیر با ارزش ریالی حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از این واگذاری املاک به صورت رایگان از سوی بنیاد انجام می شود و مربوط به املاک عام المنفعه است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان