رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور با اذعان به اینکه طرح نهضت ملی مسکن در واقع کمک به خانه دار شدن افراد کم بضاعت و محروم است، گفت: بیش از یک هزار از اراضی بنیاد مستضعفین به طرح نهضت ملی مسکن ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد پیر علی رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور ظهر امروز در آیین واگذاری ۱۳۵ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه بنیاد مستضعفین  در اهدای رایگان املاک به مردم در چند بخش عمل می کند، اظهار کرد: بنیاد مسکن از هیچ تلاشی برای کمک به مستضعفین دریغ نکرده و در طول چندسال گذشته اقدامات بسیار خوبی در آغاز سند رایگان به مردم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اختصاص بیش از یک هزار از اراضی بنیاد مستضعفین به طرح نهضت ملی مسکن گفت: طرح نهضت ملی مسکن در واقع کمک به خانه دار شدن افراد کم بضاعت و محروم است و در همین راستا و با  تلاش های صورت گرفته تاکنون یک هزار از اراضی بنیاد مستضعفین به دولت و در راستای طرح نهضت مسکن ملی اختصاص یافته است.

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور یکی از اهداف بنیاد مستضعفان را کمک به اقدامات عام المنفعه دانست و بیان کرد: بنیاد مستضعفین در آغاز سند به فعالیت های عام النفعه تصمیمات خوبی اتخاذ کرده که نمونه بارز آن ساخت ۸۰۰ مدرسه با ارزش ریالی چهار هزار میلیارد تومان اراضی بوده است که در  اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

پیرعلی با بیان اینکه اعطای ۱۳۵ هزار سند علوی به مردم در یک اقدام بسیار موثر در کاهش محرومیت زدایی در کشور است، تصریح کرد: این مقدار اراضی در کاربری های مختلف و در ۲۱ استان و با ارزش ریالی ۱۰ هزار میلیارد تومان به مردم و مستضعفین اعطا شده است.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان