رشت- استاندار گیلان گفت: موفقیت ها و پیشرفت های «ایران استوار» در ۴۴ ساله پر از افتخار را مرهون جانفشانی های شهدا، ایثارگران و صبر و استقامت خانواده آنان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر پنجشنبه در مراسم پدران آسمانی در گلزار شهدای رشت با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب اظهار کرد: همه مشکلات موجود را می توان با توسل به شهدا و خدمت صادقانه و با همبستگی و همدلی برطرف کرد.

وی افزود: دشمن به لطف روحیه ایثار و مقاومت مردم در اجرای نقشه های متعدد ناکام مانده و دست به توهین به مقدسات زده است، افزود: موفقیت ها و پیشرفت های ایران استوار در ۴۴ ساله پر از افتخار را مرهون جانفشانی های شهدا، ایثارگران و صبر و استقامت خانواده آنان هستیم.

عباس ادامه داد: دشمن عصبانیت خود را بعد از ناکامی های مکرر در دستیابی به اهداف شومش چه در اوایل پیروزی انقلاب، یا دفاع مقدس و نیز در اغتشاشات اخیر، با اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص)، ولایت فقیه، سپاه پاسداران و کانون خانواده نشان داد و اثبات کرد که به بن بست رسیده است.

وی اضافه کرد: امروز جامعه به افسران جنگ نرم نیاز دارد تا با عمل به وظیفه محوله با استعانت و توسل از خداوند در این ایام الله دهه فجر در چله دوم انقلاب بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین بتوانند ادامه دهنده راه شهدا بوده و برای رشد و بالندگی نظام و آحاد مردم صادقانه خدمت کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه فضای سیاه، ظلمانی و تاریک و جنایت رژیم گذشته برای مردم بازگو شود، گفت: اینکه چگونه امام (ره) فضای آن زمان را تغییر داد و اصالت، هویت و ارزشهای دینی را به ملت ایران برگرداند و در این راه شهدای بسیاری تقدیم ایران و اسلام شد می بایست در جامعه تبیین شود.

عباسی با اشاره به اینکه باید در کنار مردم باشیم و گفتمان دینی را بر اساس برنامه راهبردی دولت سیزدهم که برگرفته از اراده مردم است به کار بگیریم، تاکید کرد: باید خواسته های ملت را جامه عمل بپوشانیم، مردم مشکلات معیشتی، اقتصادی، فرهنگی و مسائل مختلفی دارند که با کمک هم قابل حل است.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی هر زمانی در هر کجا به بن بست می رسید و نیاز به مشورت داشت به کسانی که وابستگی و پیوند به شهدا داشتند پناه می برد و این شهید گرانقدر به معنای واقعی فهم دقیقی از شهید و شهادت داشت.

عباسی تصریح کرد: رمز موفقیت شهید سلیمانی ها در عرصه های مختلف مقابله با دشمن، توسل به قرآن، عترت و شهدا و فرزندانشان و خانواده شهدا بوده است.

گلباران گلزار شهدای رشت توسط بالگرد ارتش جمهوری اسلامی ایران، ادای احترام استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی به مزار شهدا، رونمایی از تمبر با تصویر امام خمینی (ره) و نشانی پستی هوشمند گلزار شهدا به یاد ۸ هزار شهید سرافزار گیلان از دیگر بخش های این مراسم بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان