آستارا- فرماندار آستارا گفت: همزمان با دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ۳۳ پروژه طرح اشتغالزایی با اعتبار ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در آستارا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت این ایام و تبریک سالروز ولادت حضرت علی (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دومین روز از دهه مبارک فجر در آستارا ۳۳ پروژه عام المنفعه شامل افتتاح همزمان ۳۰ طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۳ طرح اشتغالزایی بهزیستی با مجموع اعتبار ۳ میلیارد و چهارصد میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار آستارا با اشاره به طرح های اشتغالزایی بهزیستی افزود: پروژه کارگاه پرورش گاو شیری شامل ۱۰ رأس گاو واقع در روستای ویرمونی با تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی و آورده ۵۰ میلیونی مددجو در مجموع با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان با ظرفیت اشتغال برای ۳ نفر راه اندازی شد.

وی ادامه داد: طرح زنبور داری شامل ۲۰۰ کلونی در خان حیاطی لوندویل با سرمایه گذاری یک میلیارد ریالی و یک طرح کارگاه تولید دستمال کاغذی با ظرفیت تولید ۶ تن در ماه با سرمایه گذاری حدود یک میلیارد تومانی با ظرفیت اشتغال برای پنج نفر از دیگر طرح های افتتاحی بهزیستی در دومین روز از دهه مبارک فجر هستند.

رضایی پور با اشاره به طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امروز ۳۰ طرح اشتغالزایی کمیته امداد نیز با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال به منظور ایجاد ۳۸ فرصت شغلی به طور همزمان افتتاح شد.

وی افزود: به طور مجموع در طرح هایی که در دومین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید برای ۴۶ نفر اشتغالزایی انجام شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان