رشت- فرماندار رشت از افتتاح ۱۹ پروژه با اعتباری بیش از ۸۲ هزار میلیون ریال در بخش خشکبیجار این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر حمید رضا امام پناهی ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاحیه های بخش خشکیبجار شهرستان رشت در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: مراسم بهره برداری از پروژه های دهه فجر فرصتی مناسبی برای تبیین خدمات نظام و دولت به مردم است.

وی بر لزوم جهاد تبیین در جامعه توسط هر فردی تاکید کرد و افزود: تلاش جهادی و شبانه روزی مسئولین در رفع کمبودها و کاستن از میزان محرومیت ها مصداق بارز جهاد تبیین در زمینه بیان خدمات بیش از ۴ دهه ای نظام اسلامی می باشد.

امام پناهی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۲۵۲ پروژه با اعتبار ۱,۶۰۰ میلیارد تومان افتتاح می شود ادامه داد: تعداد ۱۹ پروژه با صرف اعتباری حدود ۸۲ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال در بخش خشکبیجار به بهره برداری خواهد رسید.

امام پناهی تاکید کرد: امروز با رسیدن به سطح کافی از بازدارندگی دفاعی و آمادگی نیروهای مسلح برای واکنش عبرت آموز در برابر هرگونه تهدید نظامی و امنیتی، تمرکز دولت سیزدهم بر رفع محرومیت، خدمت بی منت و توسعه همه جانبه کشور قرار دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر عملیات آسفالت و بهسازی ۳۲۰۰ متر از راه روستایی سرخشکی و ۱۵۰۰ متر راه روستایی نوشر، احداث ۴ واحد مسکونی مددجویان، اجرای ۳۵۰۰ متری فیبر نوری روستای شهرستان، چهار پروژه تقویت و توسعه توسعه شبکه برق، روکش معابر شهری خشکبیجار و ایجاد ایستگاه جمع آوری پسماند را از دیگر طرح هایی است که امروز در این بخش به بهره برداری رسیده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان