رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از ساخت بیش از یک هزار واحد مسکن محرومین در گیلان تا انتهای سال آینده خبر داد و گفت: با همکاری بهزیستی و کمیته امداد و با همکاری بنیاد مستضعفین مقرر شد یک هزار و ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پرویز فتاح امروز در  آئین اعطای ۱۳۵ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم ایران اسلامی در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه توزیع ۱۳۵ هزارمین سند بنیاد علوی یک اقدام مهم در راستای محرومیت زدایی در کشور بوده است، اظهار کرد: از دیروز توفیق داشتیم در بین مردم شهیدپرور گیلان باشیم و امروز مراسم خوبی در خصوص اعطا سند بنیاد علوی همزمان با چندین استان کشور برگزار شد. 

وی با اشاره به پیگیری مصوبات سفر گذشته به گیلان در خصوص پیگیری وضعیت کارخانه سیمان دیلمان و سیاهکل گفت: مقرر شد ۶۰ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز جاده سیاهکل به دیلمان و ۱۰ میلیارد هم به بهزیستی و کمیته امداد آن ۲ محل تخصیص یابد که این اعتبار قطعی و لازم الاجرا بوده و در این خصوص اقداماتی هم در دست اجرا است. 

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای تعیین اراضی به منظور ساخت نهضت مسکن ملی باید تمامی موارد از جمله کاربری کشاورزی و آب و برق گاز در نظر گرفته شود، تصریح کرد: در گیلان مشکل زمین برای نهضت مسکن ملی وجود دارد و در سفر قبلی مقرر شده بود اراضی مدنظر در گیلان شناسایی شود و ما اکنون آماده هستیم در هر جای استان اراضی خود را در اختیار استان گیلان قرار دهیم.

فتاح از ساخت بیش از یک هزار واحد مسکن محرومین در گیلان تا انتهای سال آینده خبر داد و گفت: با همکاری بهزیستی و کمیته امداد و با همکاری بنیاد مستضعفین مقرر شد یک هزار و ۲۰۰مسکن محرومین در گیلان احداث شود. 

وی با اشاره به پرداخت ۵۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به محرومان توسط بنیاد مستضعفین بیان کرد: با توجه به محدودیت موجود توسط بانک ها در این سفر ۲۰ میلیارد دیگر تسهیلات قرض الحسنه به محرومان اختصاص یافته و همچنین ۱۰ میلیارد تومان به بهزیستی و ۱۰ میلیارد تومان به کمیته امداد به صورت بلاعوض اختصاص یافته است. 

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه بنیاد مستضعفین هیچ مشکلی از اهدای زمین به صورت عام المنفعه در کشور ندارد، گفت: در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش بنیاد مستضعفین به شرط احداث در اختیار استان گیلان قرار خواهد داد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان