چهارمین دوره مسابقات شطرنج آزاد و سریع بین المللی بمناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با قهرمانی شطرنج باز گیلانی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابفات شطرنج سریع و آزاد بین المللی در شهر محمدیه با قهرمانی شطرنج باز گیلانی به پایان رسید.

پارسا پوررمضانی از استان گیلان در رنکینگ زیر ۱۸ سال به مقام قهرمانی رسید. 

آزاد نظری شطرنج باز گیلانی هم در رده سنی بزرگسالان به مقام چهارم این رقابت ها دست یافت. 

این مسابقات با حضور شطرنج بازان بین المللی از ۷ استان، شطرنج بازانی از استان های قزوین، تهران، البرز، زنجان، گلستان، خراسان رضوی و گیلان در کتابخانه یادگار امام خمینی (ره) شهر محمدیه با هم رقابت کردند و نفرات برتر مشخص شدند.

در این مسابقات ۱۱۱ ورزشکار از هفت استان کشور و پنج استاد بین المللی و فیده در یک روز با هم رقابت کردند و نفرات برتر این دوره مشخص شدند. 

در این دوره از مسابقات مسعود مصدق پور، از خراسان جنوبی اول شد، بهزاد سلیمان (قزوین) به مقام دوم رسید، رضا مهدوی (قزوین) مقام سوم، آزاد نظری (گیلان) مقام چهارم و امیر حسین جمشیدی از استان البرز در رده بزرگسالان مقام پنجم را بدست آوردند.

در رنکینگ زیر ۱۹ سال نیز نادر محمودی از استان البرز اول شد و در رنکینگ زیر ۱۸ پارساپور رمضانی از استان گیلان به مقام اول رسید. 

در رنکینگ زیر ۱۷ سال محمدعلی فاضلی از استان قزوین اول شد و در بخش بانوان نیز ملیکا محمدی از قزوین اول شد. 
در رده پیشکسوتان ۵۰ سال، فرهاد نو زارع از قزوین در مکان اول ایستاد در رده ۶۵ سال علی رشوند از قزوین و در پیشکسوتان بانوان فاطمه معرفتی از استان زنجان اول شدند. 

در قسمت زیر ۱۴ سال نیوشا محمدی از قزوین، در زیر ۱۲ سال یوسف مردعلی از قزوین، در قسمت زیر ۱۰ سال عارف کریمی از قزوین، در زیر ۸ سال مهر یار مردای از قزوین اول شدند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان