رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تأکیدات اسلام درباره نگهداری از والدین سالخورده گفت: نگهداری از والدین سالخورده از وظایف فرزندان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی عصر شنبه در بازدید از آسایشگاه معلولین رشت ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: سالمندانی که در این مراکز نگهداری می شوند، برخی از آنها کسی را ندارند لذا سرکشی از آن ها می تواند برای این عزیزان یک دلگرمی باشد و ما این سرکشی را وظیفه خود می دانیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ضمن قدردانی از مردمِ عزیز و خیرانی که به این مراکز توجه دارند، افزود: این عزیزان هم پدران جامعه هستند و سرکشی از آن ها نباید ترک شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به تأکیدات اسلام درباره نگهداری از والدین سالخورده و وظیفه فرزندان تصریح کرد: نگهداری از والدین سالخورده جزئی از وظایف فرزندان است.

امام جمعه رشت به دلتنگی های سالمندان در آسایشگاه اشاره و بیان کرد: این عزیزان در درون خود حرف ها دارند و جاری شدن اشک از چشمان شان نشان می دهد که دلتنگ هستند.

وی اضافه کرد: سالمندان این مراکز هم روزی جوان بودند و در حرفه های مختلف از جمله کشاورزی، کارگری و معلمی فعالیت می کردند و امروز سرکشی ما و به ویژه فرزندان شان می تواند قدری از آلام آنان بکاهد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان