به گفته مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان سهولت در روند سرمایه گذاری و تسریع فرآیند صدور مجوز، تاکنون موافقت اصولی بی نام برای ۱۷ طرح گردشگری در مناطق نمونه گردشگری استان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ولی جهانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از بررسی طرح های متقاضی ایجاد زیرساخت گردشگری، مجوز و موافقت اصولی برای چهار طرح گردشگری در چهار شهرستان گیلان صادر شده است، اظهار کرد: استان گیلان دارای مزایای طبیعی و گردشگری بسیار زیادی است که می توان با ایجاد طرح های مختلف نسبت به رشد اقتصادی استان و ایجاد اشتغال در حوزه های مختلف به گیلان کمک کرد. 

وی با اشاره به ایجاد سه اقامتگاه بوم گردی در استان گیلان گفت: این طرح ها شامل یک سفره خانه سنتی و سه اقامتگاه بومگردی در شهرستان های رشت، رضوانشهر، سیاهکل و رودبار است که برای ساخت آن ها ۱۸۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است. 

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به ایجاد اشتغال در این استان در عرصه های مختلف افزود: با ساخت این طرح ها، برای ۳۳ نفر به صورت مستقیم اشتغال پایدار ایجاد می شود. 

به گفته جهانی برای سهولت در روند سرمایه گذاری و تسریع فرآیند صدور مجوز، تاکنون موافقت اصولی بی نام برای ۱۷ طرح گردشگری در مناطق نمونه گردشگری استان برای تحقق شعار سال و با هدف رفع موانع تولید و اشتغال زایی صادر شده که آماده واگذاری به سرمایه گذاران است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان