مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره فستیوال بین المللی شطرنج دریای کاسپین جام رشت گفت: ورزش سبب تعاملات بیشتر و پیوند فرهنگ های گوناگون است.

جهانبخش آرمان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نوزدهمین دوره فستیوال بین المللی شطرنج دریای کاسپین جام رشت از ۲۳ بهمن تا یکم اسفند اظهار کرد: امروز ما مفتخریم که افتتاحیه فستیوال شطرنج جام بین المللی دریای کاسپین به نام جام رشت را در استان گیلان افتتاح و میزبانی کنیم. 

وی با خیر مقدم به ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها گفت: ورزش می تواند موجب تعاملات بیشتر و پیوند بین فرهنگ های و کشورهای گوناگون شود و برگزاری جام شطرنج دریای کاسپین در شهر رشت باعث می شود تا ظرفیت های این شهر از نظر گردشگری، خوراک و فرهنگ و غیره شناسانده و معرفی گردد. 

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به حضور میهمانان داخلی و خارجی افزود: امیدوارم میزبان خوبی برای همه عزیزان و شرکت کنندگان باشیم. 

آرمان با اشاره به همکاری دستگاه های مختلف برای برگزاری این رقابت بین المللی بیان کرد: از استاندار گیلان، مجموعه مدیریت شهری رشت، هیات شطرنج گیلان، فدراسیون شطرنج و تمامی دست اندرکاران برگزاری این رقابت های بین المللی تشکر و قدردانی می کنم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان