خدمت به بندگان خدا از نعمات بزرگ است

۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۱۹:۳۲ چاپ کد خبر: 181399
نماینده ولی فقیه در گیلان نعمت خدمت به بندگان خدا را یکی از نعمات بزرگ خداوند برشمرد و گفت: انسانی که غفلت بورزد همه چیز خود را از دست می دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان گیلان با اشاره به بی توجهی های انسان و آثار منفی غلفت از دنیای پیرامون، نعمات و موقعیت هایی که پیش روی انسان قرار می گیرد، اظهار کرد: غفلت نسبت به دنیای آخرت از عمده ترین غفلت ها است و انسان با غفلت از آخرت در همین دنیا نیز با مشکلاتی مواجه خواهد شد. 

وی به آثار منفی غفلت اشاره کرد و گفت: از دست رفتن بصیرت لازم، ناتوانی در شنیدن حقیقت و ضربه به روح و روانِ پاک انسان از جمله آثار منفی غفلت است که با تاوان سختی همراه است. 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، غفلت را ضدبیداری دانست و بیان کرد: انسانی که غفلت بورزد همه چیز خود را از دست می دهد و در هر جا و مکانی نیاز داریم که توصیه و هشدار بشنویم و به کتاب سنت متوسل شویم تا بر اثر غفلت تاوان ندهیم. 

فلاحتی با بیان اینکه بی توجهی و غفلت می تواند باعث سرنگونی انسان شود، افزود: یکی از دلایلی که خداوند متعال، عذاب های اخروی را متذکر شده این است که در رفتار انسان تاثیر بگذارد. 

به گفته وی، بعضی انسان ها گاهی مواقع در امور مادی و دنیوی دست به کارهایی می زنند که پشیمانی می آورد اما توجه به جوانب زندگی و دنیای پیرامونی موجب آرامش روحی و روانی انسان می شود. 

نماینده ولی فقیه در گیلان، نعمت خدمت به بندگان خدا را یکی از نعمات بزرگ خداوند برشمرد و تصریح کرد: این نعمت بزرگ، اکنون در اختیار ماست و موظف هستیم که از فرصت خدمت به مردم استفاده کنیم و امیدوارم خداوند به همه توفیق خدمت بی منت و دور شدن از غفلت ها عنایت کند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان