استاندار گیلان با بیان اینکه پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای یکی از پل های ارتباطی مهم در گیلان است، گفت: هموار کردن مشکلات و چالش های مردم از اولویت های اصلی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم می باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای شهرستان رودسر در محور رشت- رامسر عصر امروز با حضور اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان، جمعی از مسؤولان استان و شهرستان، خانواده معزز شاهد و ایثارگر و مردم منطقه مورد بهره‍‍‍ برداری قرار گرفت. 

استاندار گیلان در حاشیه بهره برداری و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای یکی از پل های ارتباطی مهم در استان گیلان است، اظهار کرد: هموار کردن مشکلات و چالش های مردم از اولویت های اصلی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم می باشد. 

اسدالله عباسی با اشاره به راه اندازی تصفیه خانه طول لات رودسر و نقش این تصفیه خانه در تامین آب شرب و منطقه افزود: مقدمات احداث این تصفیه خانه انجام شده که در آینده نزدیک با حضور مسؤولان کشوری به بهره برداری می رسد. 

وی با تاکید بر برپایی عدالت اجتماعی، اقتصادی و عمرانی در استان گیلان با توجه به سیاست های ابلاغی دولت سیزدهم بیان کرد: نگاه دولت، گسترش توسعه متوازن در نقاط مختلف و ارتقای شاخص برخورداری است. 

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه اجرای پروژه های نیمه تمام در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: همه مدیران و دستگاه ها در راستای اجرای پروژه های بر زمین مانده تلاش کنند و هیچ عذری در این خصوص پذیرفتنی نیست. 

عباسی با اشاره به اینکه بهره برداری پروژه نیمه تمام کلاچای مورد انتظار مردم بوده است، افزود: برای تکمیل پروژه پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در دولت سیزدهم در نظر گرفته و تخصیص یافت. 

به گزارش فارس، برای احداث و تکمیل پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای با ۱۷ دهانه به طول ۷۲۰ مترمربع و رمپ های ورود و خروج و میدان زیر پل که جز پروژه های نیمه تمام گیلان محسوب می شد، در مجموع ۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات راه و شهرسازی هزینه شده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان