سیستم گرمایشی پکیج، با برخورداری از ویژگی های مثبت فراوان خود، این روزها جایگزین موتورخانه ها و گرمخانه های قدیمی شده اند، با وجود بیش از 20 مدل پکیجی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرند، لازم به ذکر است تعمیرات پکیج با توجه به این تنوع و گستردگی به تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد.

پکیج های ایران رادیاتور، بوتان و دوو سه برندی هستند که با توجه به کیفیت مطلوب خود در خانه های ایرانی به نسبت سایرین، بیشتر به عنوان سیستم گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرند.

در عین مناسب بودن و کیفیت بالای این پکیج ها، بروز خرابی ها در آن ها اجتناب ناپذیر می باشد، پکیج با تأمین آب گرم مصرفی در تمام فصول و تأمین گرمای فضا در فصول سرد، نقش مهمی را در ایجاد آسایش و رفاه حرارتی در منازل ایفا می کند.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در به طور تخصصی در تهران

پکیج ایران رادیاتور در انواع مختلف مدل های زمینی و دیواری در مدل های سری B، سری L، سری M و K تولید و عرضه می شوند، پسوند ff در انتهای اسم هر مدل پکیج ایران رادیاتور نشان دهنده این است که آن پکیج دارای فن می باشد و cf در انتهای نام نشان دهنده پکیج بدون فن این برند می باشد.

بخش زیادی از تعمیرات پکیج ایران رادیاتور توسط سیستم عیب یابی و ارورهای خود دستگاه به انجام می رسد اما در زمان هایی مشکلات سیستم عیب یابی پکیج، موجب می شود تا کد خطایی توسط دستگاه نمایش داده نشود اما خود دستگاه دارای مشکلات عمیقی باشد، درعین حال بسیاری از مشکلات پکیج ایران رادیاتور، کدگذاری نشده اند و اروری برای تشخیص آن ها وجود ندارد.

در این زمان ها تعمیرکار ماهر است که باید با تکیه بر دانش تخصصی و مهارت خود پکیج ایران رادیاتور را کاملاً بررسی نماید و عیب های آن را ماهرانه رفع کند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در محل در تهران

تکنسین های مرکز دکتر آچار با برخورداری از مهارت تخصصی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور آمادگی دارند تا تنها به محض برقراری تماس شما به همراه تجهیزات به روز خود در منزل شما حاضر شوند و امر تعمیرات را به بهترین شکل به انجام برسانند.

تعمیر پکیج بوتان به طور تخصصی و با ضمانت در تهران

اینکه در روزهای سرد زمستانی پکیج توانایی گرم کردن رادیاتور ها را نداشته باشد می تواند بسیار آزاردهنده باشد، اما اینکه چه دلیلی موجب گرم نشدن رادیاتور شده باید توسط شخصی با تجربه در انجام تعمیرات پکیج بوتان بررسی شود، علت مشکل پیدا شود و معضل برطرف شود.

دلایل این موضوع ممکن است کوتاهی شعله، هوا داشتن سیستم، رسوب گرفتن مبدل، کم شدن دقت ntc و یا نیمه باز بودن شیرهای شوفاژ باشد که باید تمامی علل بررسی شوند.

در عیب یابی پکیج بوتان مهم است که ابتدا مدل پکیج شناسایی شود و بنا بر مدل آن عیب یابی انجام شود چرا که ارورهای پکیج با توجه به مدل آن متفاوت می باشند، تعمیرات انواع پکیج بوتان در مدل های ذیل توسط تکنسین های متخصص در انجام تعمیرات پکیج بوتان مرکز دکتر آچار به انجام می رسند:

  • تعمیرات پکیج بوتان پارما
  • تعمیرات پکیج بوتان ورونا
  • تعمیرات پکیج بوتان پرلاپرو
  • تعمیر پکیج بوتان روما
  • تعمیر پکیج بوتان مدل cv424s
  • تعمیر پکیج بوتان پاویا
  • و...

تعمیرکاران این مرکز تمامی اقدامات لازم برای رفع عیب پکیج بوتان را به طور تخصصی و به همراه گارانتی انجام می دهند، دریافت خدمات به همراه ضمانت می تواند خیال مشتریان عزیز را از کیفیت تعمیرات انجام شده توسط تکنسین های مرکز آسوده گردد، تا مدت زمان یک سال پس از استفاده کردن از خدمات تعمیرات پکیج بوتان دکتر آچار می توانید در صورت بروز هر گونه خرابی با این مرکز تماس گرفته و به طور رایگان از خدمات تعمیرات بهره ببرید.

تعمیر پکیج دوو در تهران در محل توسط تکنسین های حرفه ای

رفع عیب سیستم گرمایشی پکیج بر خلاف سایر سیستم های گرمایشی نیاز به مهارت و تخصص دارد، در صورت خرابی در پکیج دوو خود و تماس با مراکز معتبر تعمیر تخصصی پکیج همچون مجموعه دکتر آچار، تکنسین مجرب در مرحله اول به عیب یابی برد پکیج می پردازد تا خرابی و علت آن را به درستی تشخیص بدهد، سپس به انجام تعمیرات پکیج دوو می پردازد.

دریافت خدمات تعمیر در محل از ضروری ترین خدماتی است که مراکز تعمیرات لوازم خانگی باید آن را ارائه کنند، با تماس شما با مرکز دکتر آچار، کارشناس مشکل لوازم خانگی شما و برند آن را جویا می شود و تکنسین ماهر در انجام تعمیرات تخصصی آن برند را به صورت فوری به محل شما اعزام می کند.

نصب پکیج ایران رادیاتور، بوتان و دوو

نصب پکیج نیز امری است که باید توسط شخص آموزش دیده انجام شود تا در طی زمان استفاده از پکیج، دچار مشکلاتی نشود که حاصل از نصب اشتباه آن است.

سرویس، هواگیری و رسوب زدایی و اسیدشویی پکیج ایران رادیاتور، بوتان و دوو

از آن جایی که پکیج دستگاهی می باشد که با آب و گاز کار می کند در اثر مرور زمان دارای رسوبات شده و این رسوب ها باید از بین بروند تا پکیج بتواند به عملکرد صحیح خود ادامه بدهد.

سرویس منظم پکیج از اقدامات ضروری جهت بالا بردن بازدهی پکیج و افزایش طول عمر آن می باشد، سرویس کاران مرکز دکتر آچار کلیه اقدامات لازم در جهت سرویس پکیج را در محل به نحو احسن به انجام می رسانند، توجه و اقدام برای سرویس پکیج از عمیق تر شدن مشکلات در پکیج و ایجاد هزینه های اضافی نیز جلوگیری می کند.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور، بوتان و دوو در تهران توسط دکتر آچار

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دکتر آچار تعمیرگاه مجاز پکیج های بوتان، ایران رادیاتور و دوو می باشد، این مرکز را به سبب برخورداری از ویژگی های ذیل به عنوان بهترین مرکز برای انجام تعمیرات پکیج بوتان و دوو و ایران رادیاتور به شما معرفی می کنیم:

تکنسین های مجرب

مرکز دکتر آچار تنها با تکنسین های ماهر و دارای مدارک لازم از موسسه های فنی و حرفه ای همکاری می کند و شرط پیوستن به تکنسین های دکتر آچار تجربه، دانش و مهارت در حوزه تخصصی شان می باشد.

تعمیرکار نه تعویض کار

تلاش تعمیرکاران مرکز دکتر آچار همواره این است که با عیب یابی پکیج، ابتدا برای تعمیر قطعات بکوشند و تنها در صورت تعمیرناپذیر قطعه، آن را تعویض می کنند.

گارانتی 365 روزه

تمامی خدمات و تعمیرات انجام شده توسط تکنسین های مجموعه دکتر آچار به همراه ضمانت نامه 12 ماهه ارائه می شوند، پس تا مدت یکسال پس از دریافت انواع خدمات تعمیرات پکیج از دکتر آچار با مشاهده هر گونه مشکلی در پکیج بوتان، ایران رادیاتور و یا دووی خود می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت دکتر آچار با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

نرخ اتحادیه

تعرفه تمامی تعمیرات و خدمات این موسسه بر مبنای نرخ اتحادیه، کاملاً منطقی و منصفانه محاسبه می شوند.

استفاده از قطعات اورجینال

لازم به ذکر است در صورت تعمیر ناپذیر بودن قطعات، تعویض آن ها اجتناب ناپذیر می باشد، در این حالت هم تکنسین های مرکز دکتر آچار قطعات معیوب را با قطعه ای اصل جایگزین خواهند کرد.

شعب متعدد تعمیر پکیج و سرعت بالای ارائه خدمات

موسسه دکتر آچار همواره تلاش داشته تا رضایت مشتریان عزیز خود را تا بهترین حد ممکن به دست بیاورد و بر همین اساس در سراسر تهران و کرج از شعبه های متعدد برخوردار می باشد تا در صورت خرابی در پکیج هر یک از مشتریان در هر نقطه از شهر تهران، تکنسین ها بتوانند به طور فوری در محل حاضر شوند و تعمیرات پکیج را به انجام برسانند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان