نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از حماسه مردم گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: مردم گیلان در ۲۲ بهمن امسال به مانند هشت دی سال ۸۸ حماسه آفریده و با حضور میلیونی خود با شهدا، امام شهدا و مقام معظم ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در مراسم یادواره ۴۵۵ شهید انتظامی استان گیلان در مصلی امام خمینی(ره) رشت، با بیان اینکه استان گیلان مهد دلیران و دلاورمردان در تاریخ ایران اسلامی است، اظهار کرد: استان گیلان دیار سردار جنگل، حضرت آیت الله بهجت فومنی و ظهور خط سرخ شیعه (آل بویه) است.

وی با قدردانی از حماسه مردم گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم گیلان در ۲۲ بهمن امسال به مانند هشت دی سال ۸۸ حماسه آفریده و با حضور میلیونی خود با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کرده و حماسه ای عظیم خلق کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به فداکاری های نیروی انتظامی استان گیلان در چندماه گذشته بیان کرد: نیروهای انتظامی در گیلان ثابت کردند در مقوله امنیت و ایستادگی از حقانیت انقلاب در برابر دشمن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و در چند ماه گذشته شاهد فداکاری این قشر از جامعه در کشور و گیلان بودیم.

عباسی نفش ارگان های نظامی و امنیتی در ایجاد آرامش در جامعه را بسیار مؤثر دانست و افزود: بسیجیان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای امنیتی در کنار نیروی انتظامی و مردم در ایجاد امنیت در جامعه هستند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ولایتمداری مردم گیلان در برهه های مختلف از تاریخ جمهوری اسلامی تصریح کرد:
مردم گیلان در ۴۴ سال گذشته همواره خوش درخشیدند و همواره در مسیر شهادت و مکتب شهدا بودند که نمونه بارز آن تقدیم هشت هزار در دوران دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و سلامت است.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان