معاون پارلمانی رئیس جمهور نقش پروژه راه آهن رشت_ آستارا را در توسعه تبادلات خارجی بسیار مؤثر دانست و گفت: دولت تمام تلاش خود را برای اتمام پروژه راه آهن رشت_ آستارا انجام خواهد داد زیرا منجر به افزایش ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید محمد حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار گیلان با بیان اینکه استان گیلان دارای شخصیت های برجسته دینی، اسلامی، فرهنگی و علمی بسیار زیادی است، اظهار کرد: فرهنگ در استان گیلان سابقه بسیار زیادی دارد که این ظرفیت در کنار ویژگی های علمی، اجتماعی و دینی نقش مهمی در توسعه همه جانبه این استان دارد. 

وی با تاکید بر لزوم توجه شناساندن شخصیت های فرهنگی، علمی و اسلامی گیلان به مردم گفت: دشمن تلاش می کند تا نقش شخصیت های فرهنگی، علمی، دینی و اجتماعی را در جامعه کمرنگ جلوه دهد لذا باید برای معرفی ابعاد مختلف شخصیت های تأثیرگذار که در کنار نخبگانی که به نور ایمان و عمل مجهز هستند بیش از پیش تلاش شود. 

معاون پارلمانی رئیس جمهور نقش پروژه راه آهن رشت_ آستارا را در توسعه تبادلات خارجی بسیار مؤثر دانست و بیان کرد: دولت تمام تلاش خود را برای اتمام پروژه راه آهن رشت_ آستارا انجام خواهد داد لذا با توجه به فضای راهبردی فراهم آمده از سوی دولت سیزدهم در منطقه و ظرفیت های ویژه گیلان شاهد پیشرفت این استان در آینده نزدیک در حوزه های گوناگون خواهیم بود. 

نماینده عالی دولت در گیلان نیز در این دیدار با اشاره به برنامه دولت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برنامه های راهبردی اساسی در حوزه داخلی و خارجی در دست اجرا دارد که در صورت تحقق منجر به پیشرفت کشور می شود. 

به گفته اسدالله عباسی از زمان استقرار دولت تلاش شده تا در بخش های مختلف زیرساختی و اقتصادی و فرهنگی اجتماعی توسعه متوازنی ایجاد شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان