معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تاکید بر لزوم توجه به رسیدگی دغدغه خانواده شهدا و ایثارگران در کشور گفت: یکی از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران حل مشکلات خانواده شهدا ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی امروز با همراهی استاندار گیلان و جمعی دیگر از مسؤولان با خانواده های شهیدان سردار سید صادق شفیعی رودباری و سردار سید محمدتقی مخزن موسوی نخستین فرمانده سپاه پاسداران رودبار در این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد. 

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این دیدار با بیان اینکه استان گیلان یکی از استان های شهیدپرور کشور است، اظهار کرد: امسال برای دومین بار به استان شهیدپرور گیلان که هشت هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند حضور پیدا کردم تا از مشکلات خانواده شهدا آگاه و با همراهی نماینده عالی دولت در استان به حل معضلات این استان کمک کنیم. 

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی با تاکید بر لزوم توجه به رسیدگی دغدغه خانواده شهدا و ایثارگران در کشور گفت: همواره یکی از تاکیدات رییس جمهور در جلسات هیئت دولت رسیدگی به معضلات خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در تمامی عرصه ها است لذا یکی از اولویت ها بنیاد شهید و امور ایثارگران حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران بوده و در این راستا از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی کند. 

به گزارش فارس، سردار شهید سید صادق شفیعی رودباری متولد ۱۲ دی ماه ۱۳۳۹ در اول شهریورماه ۱۳۶۵ در جزیره مینو و سردار شهید سید محمدتقی مخزن موسوی اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رودبار نیز متولد سوم خردادماه ۱۳۳۵ در ۲۸ بهمن ماه ۱۳۶۱ با ترور دشمنان کوردل در این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان