معاون رئیس جمهور از جذب هشت هزار نفر از فرزندان ایثارگر در کشور خبر داد و گفت: در ۲ سال گذشته و بر اساس آمار بیش از هشت هزار نفر از فرزندان شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد استخدام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی امشب در نشست با نخبگان، برگزیدگان، کارآفرینان و نمایندگان تشکل های شاهد و ایثارگر گیلان با بیان اینکه حمایت از خانواده ایثارگران باید مورد توجه تمامی مسوولان قرار گیرد، اظهار کرد: ما در کشور خانواده ایثارگر بسیار زیادی داریم که در حوزه های مختلف دارای فعالیت هستند ولی نیاز به حمایت دارند.

وی با تأکید بر لزوم توجه ایجاد بسترهای لازم برای مهارت آموزی شغلی و کارآفرینی خانواده های شاهد و ایثارگر، گفت: در صورت تحقق این مهم بخش اعظمی از مشکلات مشکلات خانواده ایثارگران در حوزه اشتغال و معیشت برطرف می شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از جذب هشت هزار نفر از فرزندان ایثارگر در کشور خبر داد و افزود:در ۲ سال گذشته و بر اساس آمار بیش از هشت هزار نفر از فرزندان شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد استخدام شدند.

قاضی زاده هاشمی یکی از سیاست های دولت و بنیاد شهید را تکیه به علم فناوری و جهت گیری به سوی توسعه شرکت های دانش بنیان دانست و بیان کرد: شناخت ظرفیت های جامعه و آسیب شناسی به موقع در مناطق مختلف و حوزه های مرتبط با ایثارگران می تواند برای حل مشکلات و رفع کمبودها راهگشا باشد.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان