فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با اقتدار به قدرت های پوشالی آنان فهماندیم که برای صحبت با ما باید فارسی صحبت کنند، گفت: ایران در قایق های عاشورا موشک هایی با برد ۱۲ کیلومتر نصب کرده که هیچ قدرتی ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه رشت با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار، یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای سپاه اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی عزیز معتقد بودند که پاسداری به لباس و عنوان نیست و هرکه دل در گرو ولایت دارد و نسبت به اسلام و انقلاب دغدغه داشته و این دغدغه در رفتار و عمل آن ها پدیدار باشد او پاسدار است و این یعنی همه مردم پاسدار هستند.

وی با اشاره به شرایط امروز انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: امنیت از ضروری ترین مسائل کشور است و دشمن هم این مسئله را خوب می داند چرا که اگر امنیت نباشد اقتصاد و رفاه هم بی معناست به همین دلیل دشمن در سال های مختلف به ویژه اتفاقات اخیر با برنامه ریزی دقیق در پی ایجاد ناامنی برای ایران اسلامی بوده است .

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه ما در اتفاقات اخیر بیش از ۷۰ شهید و بیش از هشت هزار مجروح دادیم،  گفت: در اتفاقاً اخیر با همت بسیج و نیروی انتظامی و سایر قوای نظامی و انتظامی  امنیت برگشت؛ اما توطئه ناامنی دشمن تمام نشده؛ بلکه هر لحظه دنبال ایجاد ناامنی است.

عبدالله پور با بیان اینکه در اتفاقات اخیر دشمن بیش از پنج سال برای گرفتن مرزهای ایران برنامه داشت، افزود: دشمن با بیش از ۱۰ هزار نیروی آماده برای تصرف خاک ایران به یکباره با حمله به هنگام سپاه به آنان برنامه آنان بهم ریخت.

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان ما امروز شاهد هستیم که انگلیس به کارکنان اینترنشنال گفت ما نمی توانیم امنیت شما را تضمین کنیم این به این معنی است کسانی که می خواستند برای ایران اسلامی ناامنی ایجاد کنند خود دچار ناامنی شده اند.

وی با بیان اینکه امروز هیچ ناو آمریکایی در خلیج فارس نبوده و همه خارج شده اند، افزود: به اعتراف آمریکایی ها که می گویند ما ناوهای خود را برای ترس ایرانیان آورده بودیم؛ اما نیروهای شجاع ایرانیان به ما می خندند.

عبدالله پور با بیان اینکه بااقتدار به قدرت های پوشالی آنان فهماندیم که برای صحبت با ما باید فارسی صحبت کنند، تصریح کرد: خود آن ها اعتراف کردند که دیگر در هیچ طرحی نمی توان ادعا کرد که برتری هوایی با ارتش آمریکاست چرا که نیروی هوایی سپاه ایران باقدرت خود آن ها را رهگیری کرده و نقشه های آنان برملا و پهپادهای آنان پایین کشیده می شود.

وی با اشاره به اینکه ایران در قایق های عاشورا موشک هایی با برد ۱۲ کیلومتر نصب کرده که هیچ قدرتی توان زدن آن را ندارد، افزود: ما امروز در ناوشکن های سپاه موشک هایی با برد بیش از ۷۰۰ کیلومتر نصب کرده که به سه شکل کار می کند و این به همت جوانان نخبه و متعهد ایران اسلامی ایجاد شده است.

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان موشک های بالستیک از دستاوردهای سپاه است و هرجا ایران اراده کند نشانه گیری می شود.

وی با تأکید بر رویکرد حمایتی سپاه از دولت های در خدمتگزاری گفت: نیروهای سپاه امنیت را در زمین، دریا و سپاه  برقرار کرده و در مسائل داخلی نیز بسیج در قالب قرارگاه ها به کمک نیروی انتظامی می رود و ناامن، مردم را متضرر نکند.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه امروز توجه به مباحث فرهنگی به دلیل مایت زیربنایی آن ضروری است، بیان کرد: تربیت و آموزش نسل ما برای استمرار انقلاب اسلامی بسیار مهم است و با بی توجهی به آموزش وپرورش و دانشگاه در چند سال اخیر منجر به آسیب زدن به جوانان شدند.

وی با بیان اینکه مسئله فرهنگی امروز اولویت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: با وجود بمباران فرهنگی علیه جوانان ایران اسلامی ما صرفاً در حالت تدافعی قرار نگرفتیم؛ بلکه تهاجمی عمل می کنیم و با برجسته کردن فرهنگ ایران اسلامی و با تأسی از فرهنگ عاشورا اقدام کرده و حضور معنادار جوانان در اربعین، راهپیمایی ها و حضور اجتماعی به تهاجم به فرهنگ غربی پرداخته که ازاین دست اقدامات باید مستمر باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه فوری ترین مسئله امروز  مسئله اقتصاد است، تصریح کرد: همه باید در حوزه تولید دائماً فعال باشند و سپاه و بسیج به کمک دولت در بخش های زیرساختی کمک کرده و اما مسؤولین باید خود را از مدل لیبرال غربی خارج کرده و مشکلات را با روش های داخلی درست برطرف کنند.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان