تنها جانباخته خدمت در سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، اسماعیل احمدی است؛ مردی که عمری را در مسیر خدمت جهادی ازجمله در مناطق محروم و کم برخوردار گیلان سپری کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا دنیادیده: یکی از سانحه دیدگان حادثه سقوط بالگرد حامل سجادی، وزیر ورزش در شهرستان بافت، اسماعیل احمدی است که در مسیر خدمت به مردم جان باخت.

اسماعیل احمدی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، متولد شد.

وی مسئول گروه جهادی منتظران خورشید بود و از نوجوانی به عنوان جهادگر در مناطق دورافتاده و محروم مشغول فعالیت بود.

احمدی، سال ها برای آبادانی مناطق محروم تلاش کرد. در سال های گذشته به همراه نیروهای جهادی خدماتی بسیاری به مردم مناطق محروم ارائه کرد و با حضور در روستاهای محروم و کمتر برخوردار به هدایت نیروهای جهادی و کمک رسانی به مردم می پرداخت.

 

این جانباخته خدمت، متولد تهران است اما ردپای خدمتی او در گیلان و در روستاهای کم برخوردار نیز دیده می شود. وی دورانی را در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار گیلان سپری کرده است.

روستائیان و مردم محروم حویق و پیرکوه در گیلان هیچ گاه مجاهدت ها و تلاش های مرحوم احمدی را فراموش نمی کنند، زمانی که این شهید خدمت با روحیه جهادی و بسیجی با ولی نعمتان انقلاب می نشست و در جهت رفع مشکلاتشان گام های بلند برمی داشت.

 

اسماعیل احمدی خاکی بود و  روحیه ای بسیار منعطفی داشت، خاکی بود و همه را به یک چشم می دید. در خدمت به مردم به ویژه مستضعفین سر از پا نمی شناخت و محدود به مکان و زمان نمی شد.

تصاویر فوق حضور وی را در یکی از گروه جهادی بسیج دانشجوی سردار شهید املاکی از گروه های جهادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مناطق محروم را نشان می دهد.

به راستای هرکسی شیفته خدمت باشد و ادعای معرفت داشته باشد، رئیس باشد یا وزیر، اگر همیشه در مسیر خدمت به خلق الله باشد، بدون شک ثمره اش را خواهد دید و خدا آن را برای خود خواهد برگزید.

 

جانباختن احمدی که سال ها برای مردم خدمت کرد و مراتب عروج را از روستاها و مناطق مرحوم تا دانشگاه و وزارت را طی نمود به ما فهماند که آسمان فـرصـت پرواز بلندی است ولی قصه این است چه اندازه کبوتـر باشی!

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان