به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با حضور جمعی از هنرمندان شهرستان با «فرامرز محمدی‌پور» شاعر و نویسنده پیشکسوت لنگرودی دیدار کرد.

کمال عباس نژاد ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند ارزشمند عرصه شعر و داستان لنگرود، اظهار امیدواری کرد: انشاالله بتوانیم از حضور پیشکسوتان فرهنگی که سرمایه‌های معنوی کشور هستند در برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به نحو شایسته بهره ببریم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود افزود: فعالیت در حوزه فرهنگی و هنری بسیار حساس و اثرگذار بوده و پیشکسوتانی که در این حوزه فعالیت داشتند همواره منشا اثر بوده و هستند.

گفتنی است «فرامرز محمدی‌پور» متولد ۲۰ اسفند ۱۳۴۱ و فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته علوم تربیتی از هنرمندان پیشکسوت شهرستان لنگرود است که از برجسته‌ترین آثار وی می‌توان به آیه‌های ارغوان، ترانه‌های نیم روز، عینک با بوی پاییز، هشت بهار سرخ، باران را به خانه می‌برم،

عاشفانه‌هایی که می‌خندند، برگ می‌خواند، چهارده کوچه چراغانی، نقره ریز روشنایی، پرسه در سایه شب و … اشاره کرد.

این هنرمند به نام لنگرودی در پرونده درخشان کاری خویش عناوینی چون مسئولیت انجمن ادبی بنیاد جانبازان گیلان به مدت ۲ سال، مسئولیت انجمن ادبی شهدی لنگرود وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود، به مدت ۲ سال، مسئولیت امور هنری آموزش و پرورش شهرستان گیلان به مدت هفت سال، مسئولیت انجمن قصه کانون شاعران و نویسندگان سازمان آموزش و پرورش گیلان، عضویت هیئت تحریریه صفحه ادبی هفته‌نامه محلی «کادح» به مدت ۲ سال، مسئولیت انجمن ادبی بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان گیلان، مسئولیت صفحه ادبیات روزنامه نسیم گیلان و مسئولیت شاخه ادبی حوزه هنری لنگرود را دارد.

شایان ذکر است مجموعه «بیدار مثل جنگل» گزیده آثار نهضت جنگل در شعر امروز به کوشش این شاعر، نویسنده و محقق لنگرودی در نخستین گنگره ملی شعر سردار جنگل در تالار مرکزی رشت رونمایی شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان