کشف ۱۱۰۰۰ مواد محترقه در گیلان

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۱۳:۲۶ چاپ کد خبر: 181541
رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان با اشاره به کشف انواع مواد محترقه در گیلان گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر وجود مقادیر زیادی مواد محترقه غیرمجاز در یکی از مغازه های رشت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محل ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارحام عفت دوست امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرساله در چهارشنبه آخر سال حوادث ناشی از استفاده مواد محترقه غیرمجاز صدمات جانی و مالی زیادی به بار می آرود، اظهار کرد: یکی از برنامه های نیروی انتظامی در روزهای پایانی سال جلوگیری از استفاده مواد محترقه توسط عده ای و فروش این مواد است. 

وی با اشاره به کشف ۱۱ هزار عدد انواع مواد محترقه در گیلان گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر وجود مقادیر زیادی مواد محترقه غیرمجاز در یکی از مغازه های رشت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۱ هزار عدد انواع مواد محرقه غیرمجاز به ارزش حدود ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از دستگیری ۲ متهم این پرونده در استان گیلان خبر داد و بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته متهمان ۲۳ و ۳۷ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. 

عفت دوست با بیان اینکه پیشگیری از حوادث و آسیب های چهارشنبه آخر سال به هوشیاری خانواده ها نیاز دارد، افزود: مردم در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو در زمینه توزیع و فروش مواد محترقه غیرمجاز، مورد را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان