مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به توسعه شهرک های صنعتی در استان گیلان گفت: در استان گیلان ۳۳ شهرک و نواحی صنعتی دارد که ۷۳۷ شرکت فعال با اشتغالزایی ۱۷ هزار نفر در آن مستقر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی محبوبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرک صنعتی سپیدود یکی از شهرک های مهم در کشور است، اظهار کرد: شهرک صنعتی سپیدرود رشت با ۷۱۹ هکتار وسعت یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی شمال کشور است. 

وی با اشاره به فعالیت ۱۳۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی سپیدرود گفت: طبق آمار سه هزار نفر در این واحدهای صنعتی مشغول به کارند و با افتتاح ۱۲۰ شرکت در دست ساخت، برای بیش از پنج هزار نفر دیگر شغل ایجادمی شود. 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به توسعه شهرک های صنعتی در استان گیلان افزود: در استان گیلان ۳۳ شهرک و نواحی صنعتی دارد که ۷۳۷ شرکت فعال با اشتغالزایی ۱۷ هزار نفر در آن مستقر است. 

به گفته محبوبی در حال حاضر ۴۲۲ واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان در حال ساخت و توسعه هستند. 

وی از غیرفعال بودن ۲۰۱ واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان خبر داد و تصریح کرد: کمبود نقدینگی، بدهی های بانکی، گرانی مواد اولیه، نداشتن بازار مناسب و اختلاف مدیریتی از مهمترین عوامل راکد و غیرفعال شدن این واحدهای صنعتی است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان