حجت الاسلام والمسلمین سعید نعیمی تهیه کننده و کارگردان "سلام فرمانده ۲" در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجرای ۱۰ هزار نفری سرود "سلام فرمانده ۲" اظهار کرد: به فضل الهی و عنایت ویژه آقا امام زمان (عج)  این بار اجرای "سرود سلام فرمانده" با حضور لشکر ۱۰ هزار نفره و ۱۴ استان کشور به نیت ۱۴ معصوم اجرا شد.

مسؤول گروه ماح «ملت امام حسین(ع)» با اشاره به روایت متعدد تاریخ درباره لشکر ۱۰ هزار نفره برای امام زمان (عج) گفت: پس از فراگیری سرود "سلام فرمانده" که قطعاً عنایت حضرت ولی عصر (عج) را به همراه داشت ما قول اجرای سرود با ۱۰ هزار نفر را داده بودیم که به فضل الهی این کار انجام شد.

نعیمی با اشاره به زمان اجرای  "سرود سلام فرمانده ۲"  گفت: این سرود جمعه شب ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما با اجرای ابوذر روحی پخش می شود.

وی با اشاره به عوامل اجرای سرود "سلام فرمانده ۲ " بیان کرد: در این اثر به موضوع انتظار و رفاقت نسل نوجوان و کودک با امام عصر(عج) و یاریگری حضرت تأکید شده و عوامل اجرایی این سرود،نیز همان عوال اجرایی نسخه قبلی هستند.

تهیه کننده و کارگردان "سلام فرمانده ۲" همچنین از اجرای این  سرود برای نخستین بار به صورت زنده در شب نیمه شعبان خبر داد و بیان کرد: برای نخستین بار سرود "سلام فرمانده ۲" با حضور بیش از یک هزار کودک و نوجوان گیلانی در شب میلاد آقا امام زمان (عج) در پارک فجر شهرستان لنگرود در استان گیلان اجرا می شود.

نعیمی در پاسخ به اینکه برای اجرای نسخه دوم سرود "سلام فرمانده " واهمه ای از عدم استقبال نداشتید، تصریح کرد: علیرغم همه کمبود امکانات در کنار تأکید خودمان برای مردمی ماندن سرود "سلام فرمانده"، این اثر در مدت ۴۸ ساعت در شهر مقدس قم ضبط شد که بدون شک وقتی اسم آقا درمیان باشد ترس معنایی ندارد.

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان