فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید از ظرفیت و سرمایه انسانی بسیج جامعه پزشکی بیشتر بهره گرفته شود، گفت: برای اسلامی شدن دانشگاه ها و جوانی جمعیت باید از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی به کارگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در مراسم روز بسیج جامعه پزشکی در مجتمع فرهنگی یاس با بیان اینکه کادر درمان در روزهای کرونایی تلاش های بسیار زیادی را انجام داده که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار است، اظهار کرد: سفیدپوشان عرصه درمان، در روزهای کرونایی به خوبی یاد ایام دوران دفاع مقدس را زنده کرده و با نثار جان خود باعث نابودی این ویروس منحوس شدند. 

وی با اشاره به آمادگی بسیج جامعه پزشکی گیلان برای حضور در فعالیت های مختلف و اجرای سیاست های دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: باید در راستای فعالیت های مربوط به جامعه، آینده نگری را سرلوحه کار خویش قرار دهیم و این امر میسر نخواهد شد جز اینکه نیرو های خوب و کارآمد را در راس فعالیت ها قرار دهیم. 

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از برنامه های دشمن را ایجاد ناامیدی در کشور از طریق جنگ ترکیبی دانست و افزود: دشمن با یک جنگ ترکیبی به سراغ ما آمده بنابراین از کانون های بسیج واحدها انتظار می رود با جدیت و همفکری بیشتر در راستای رسیدن به اهداف عالی تفکرات بسیجی بیش از پیش کوشا باشند. 

عبدالله پور با تقدیر فعالیت های سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در سال های اخیر بیان کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی در راستای پوشش مشکلات بهداشتی و درمانی در نقاط دوردست و محروم با علوم پزشکی همراه و همگام است. 

وی ظرفیت عظیم بسیج در حوزه سرمایه انسانی را بسیار مهم دانست و گفت: بسیج متشکل از زبده ترین و مخلصترین افراد است که سپردن هر مسؤولیتی به آن ها منتج به رضایت مندی و مردم داری می شود. 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید از ظرفیت و سرمایه انسانی بسیج جامعه پزشکی بیشتر بهره گرفته شود، افزود: برای اسلامی شدن دانشگاه ها و جوانی جمعیت باید از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی به کارگیری کرد. 

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از کتاب فرشتگان سپیدپوش (مجموعه زندگی نامه وخاطرات خواهران امدادگر و رزمنده دانشگاه علوم پزشکی گیلان) رونمایی شد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان