به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در آزمایشات اولیه دانش آموزان مسموم شده هیچ نکته ای وجود نداشته و آزمایشات تکمیلی هم برای همه آن ها انجام شده که نتیجه آن به اطلاع خانواده هایشان خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی امشب در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین اخبار مرتبط با مسمومیت تعدادی از دانش آموزان گیلانی اظهار کرد: متأسفانه تعدادی از دانش آموزان استان امروز با علائم تهوع، استفراغ، بی قراری، ضعف و بی حالی در شهرستان های رشت، لاهیجان و املش در اثر مسمومیت به بیمارستان ها مراجعه کردند. 

وی با اشاره به وضعیت دانش آموزان مسموم شده حین مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان افزود: در معاینات اولیه، همه دانش آموزان هشیاری کامل داشته و اکسیژن خون آن ها نیز کامل بود جز ۲ تن از آن ها که بیماری زمینه ای همچون آسم و آلرژی داشتند. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه اغلب دانش آموزان مسموم شده، بهبود یافته و از بیمارستان ها مرخص شده اند، گفت: هیچ کدام از دانش آموزانی که به بیمارستان های ما مراجعه کردند، درگیری عضلانی نداشتند و سایز مردمک چشم های همه مراجعان نرمال بود. 

به گفته آشوبی، در آزمایشات اولیه دانش آموزان مسموم شده هیچ نکته ای وجود نداشته و آزمایشات تکمیلی هم برای همه آن ها انجام شده که نتیجه آن به اطلاع خانواده هایشان خواهد رسید. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان