نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه دشمن سعی دارد از هر طریقی امنیت کشور را با خدشه مواجه کند و برای القای نا امنی در کشور سناریوهای مختلفی دارند، گفت: دشمن سعی دارد با القا و تحت تاثیر قرار دادن عواطف ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در اولین همایش سربازان گمنام اطلاعات سپاه قدس گیلان با قدردانی از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در جمهوری اسلامی با اشاره به نقش مهم سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی سازی بسیاری از توطئه های دشمن اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اخلاص، صداقت، دلاورمردانه در مقابل هجمه های دشمن جافشاتی کرده و با رصدهای هوشمندانه، توطئه های دشمن را خنثی می کنند.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به اقدامات جهادی سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشور و استان گیلان گفت: اقداماتی که سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام می دهند جهادی و بی نظیر است به طوری که در راه تحقق ایجاد امنیت در کشور و انقلاب اسلامی بعضاً از جان خود گذشته و خون خود را تقدیم انقلاب اسلامی می کنند.

به گفته عباسی سربازان گمنام امام زمان (عج) آنقدر وظیفه شناس و امانتدار هستند که مقام معظم رهبری رهبری سربازان گمنام امام زمان (عج) را بازوی انقلاب اسلامی دانستند.

وی با بیان ایتکه دشمن بعد از اغتشاشات علناً و عملاً به دنبال جنگ شناختی است، تصریح کرد: استکبار آنقدر در امپراطوری خبری و دروغ پردازی تبحر دارد که بسیاری از اقدامات فتنه انگیزانه خود را به گردن نظام مقدس جمهوری اسلامی میندازند که نمونه بارز آن مسمومیت برخی از دانش آموزان در مدارس بوده که سرمنشأ آن توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در حال شناسایی است.

نماینده عالی دولت در گیلان یکی از اهداف دشمن از ایجاد جنگ روانی در بین دانش آموزان را تحت تاثیر قرار دادن عواطف دانش آموزان دختر دانست و افزود: دشمن سعی دارد با القا کردن و تحت تأثیر قرار دادن عواطف دانش آموزان دختر بر روی جامعه و نظام آموزشی تأثیر منفی بگذارد لذا در بحث مسمومیت دانش آموزان دختر دشمن، چنان جنگ روانی را ایجاد کرد که به دانش آموزان القا می شود که دچار مسمومیت شده اند.

عباسی با بیان اینکه دشمن سعی دارد از هر طریقی امنیت کشور را با خدشه مواجه کند و برای القای نا امنی در کشور سناریوهای مختلفی دارند، گفت: ماموریت نیروهای امنیتی ماموریت حاکمیتی است زیرا سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره با اقدامات به موقع خود باعث استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

وی با اشاره به برنامه های دولت برای کاهش فشار اقتصادی به مردم بیان کرد:مردم در حوزه اشتغال، اقتصاد و تولید با مشکل مواجه هستند ولی دولت بیکار نشسته و اقداماتی را در دستور کار قرار دارد که به زودی باری را از دوش مردم برخواهد داشت.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به مردمی کردن اقتصاد در کشور گفت: اقتصاد کشور مبنای آن باید واقع بینانه باشد و لازمه انجام اینکار مردمی کردن اقتصاد است.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان