به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود در حساس‌ترین بازی هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر گیلان جام گیل برابر اتحاد خمام به برتری رسید.

تیم شهید املاکی لنگرود در این دیدار و در یک بازی برتر با نتیجه ۲ بر صفر اتحاد خمام را شکست داد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

همچنین تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر دیگر مدعی قهرمانی این مسابقات در هفته بیست و یکم لیگ برتر گیلان مقابل دخانیات گیلان قرار گرفت که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود شهرداری رضوانشهر تمام شد تا این تیم نیز همچنان مدعی قهرمانی باقی بماند.

در سایر مسابقات برگزار شده این هفته، تیم فوتبال کاسپین گیلان با یک گل برابر دژ میرازکوچک کسما به برتری رسید و دیدار ساحل آستانه اشرفیه با شهرداری بندرانزلی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.ِتیم فوتبال شهرداری ماسال با نتیجه ۲ بر صفر پارس بندرکیاشهر را مغلوب کرد و شهرداری کلاچای نیز با نتیجه ۲ بر صفر برابر وحدت صبا رشت به برتری رسید.

در جدول رده‌بندی این رقابتها، تیم شهید املاکی لنگرود با کسب ۴۶ امتیاز همچنان صدرنشین است، شهرداری رضوانشهر با کسب ۴۴ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان