نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر نباید وارد بازی های سیاسی شوند، گفت: اداره کافی داشتن برای حل مشکلات، عدم وارد شدن در بازی های سیاسی و بهره مندی از ظرفیت جوانان و نخبگان ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز در مراسم تجلیل از جوانان برتر و نخبه گیلان در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه علم یعنی دانستن و عالم یعنی دانا اظهار کرد: جایگاه علم و دانشمند از نگاه قرآن کریم بسیار ارزشمند است زیرا منجر به تسلط انسان به دنیای خود می شود. 

وی با اشاره به جایگاه علمی برجسته گیلان در عرصه علمی، فرهنگی و اجتماعی گفت: گیلان در طول تاریخ سرزمین پرورش چهره های ملی علمی بوده لذا خوشحالم که در جمع شما جوانان فرهیخته و نخبه هستیم. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه ایران و ایرانی در حال رسیدن به اوج قله های موفقیت است، تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی جایگاه و موفعیت علمی جوانان با دوران پهلوی قابل مقایسه نیست زیرا در ۴۴ سال گذشته جمهوری اسلامی در عرصه های نانو تکنولوژی، پزشکی، هسته ای و نظامی به موفقیت های بسیار زیادی دست یافته است. 

به گفته فلاحتی، دشمن با جنگ نظامی توان شکست جمهوری اسلامی را ندارد و به این منظور در مجامع بین المللی مختلف در حال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است که قطعا با شکست مواجه خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جوانان این مرز و بوم باید به ایرانی بودن خود افتخار کنند، افزود: قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و تلاش برای برهم زدن معادلات آمریکا در خاورمیانه ۲ دلیل مهم ۲ کشور چین و روسیه برای افرلبش ارتباط با جمهوری اسلامی است که این ۲ دلیل حاکی از اقتدار بی نظیر جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف است. 

نماینده عالی دولت در گیلان موقعیت سوق الجیشی و جهانی ایران در منطقه را بی نظیر دانست و بیان کرد: این موقعیتی که برای ایران در جهان پیش آمده اگر از آن استفاده درست شود جمهوری اسلامی به قدرت برتر جهان در درون و بیرون تبدیل خواهد شد. 

فلاحتی با اشاره به ویژگی های جوانان در طراز جمهوری اسلامی گفت: عدم محافظه کاری، بزن در رو نبودن، ترسو نبودن، دلسوز بودن، جهادی و تبعیت از ولایت فقیه، چند ویژگی جوانان این مرز و بوم است. 

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر نباید وارد بازی های سیاسی شوند، افزود: اداره کافی داشتن برای حل مشکلات، عدم وارد شدن در بازی های سیاسی و بهره مندی از ظرفیت جوانان و نخبگان باید سرلوحه امور اعضای شورای اسلامی شهر در گیلان قرار گیرد. 

نماینده ولی فقیه در گیلان اقدامات صورت گرفته در گیلان در حوزه پسماند را خوب دانست و تصریح کرد: یکی از معضلات گیلان در ۳۰ سال گذشته مشکل پسماند است ولی بعد از روی کار آمدن دولت مردمی در کشور، اقدامات خوبی در گیلان از جمله افتتاح تصفیه خانه لاکان و توسعه فاضلاب های بیمارستانی انجام شده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان