مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در پی تعویق چندماهه حقوق و مزایای نیروهای رسمی و شاغل در این شرکت گفت بخشی از این حقوق در حال پرداخت و مابقی نیز تا پایان سال پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شمار زیادی از کارکنان رسمی و شرکتی شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در سراسر استان علیرغم نزدیک شدن به سال جدید، حقوق، اضافه کار و معوقات خود را دریافت نکرده اند.

نیروهای رسمی، قراردادی و شرکتی شاغل در آب و فاضلاب استان گیلان در گفت وگوها و مکاتبات خود با خبرگزاری فارس ضمن پیگیری این موضوع از سوی مسؤولان آب و فاضلاب استان، اعلام کرده اند که حقوق معوق آن ها در نیروهای رسمی و شرکتی متغیر بوده و بین سه تا ۶ ما است.

حقوق معوقه را تا پایان سال پرداخت می کنیم

مازیار علیپور، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اعلام کرده که حقوق کارکنان رسمی این شرکت تا پایان سال، پرداخت می شود.

علیپور با اشاره به جزئیات تعویق حقوق و دستمزد کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گیلان نیز بیان کرده که در حال حاضر این شرکت دو ماه حقوق نیروهای رسمی را پرداخت نکرده که خوشبختانه یک حقوق را امروز پرداخت کردیم و یک حقوق معوق نیز هفته آینده پرداخت خواهیم کرد.

روزهای پایان سال است و رفته رفته بهار ۱۴۰۲ نیز فرامی رسد و آنچه مورد تأکید است، تأمین منابع و تخصیص به موقع آن به شرکت های واسطه ای پیمانکار است تا نیروهای شاغل در شرکت خدمات رسان آب و فاضلاب در این ایام به حقوق به حقه خود برسند.

نکته قابل توجه اینکه انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی در طول سال باید نسبت به حداقل حقوق قانونی کارمندانشان تلاش مضاعف تری کرده و از همه ظرفیت های استانی و ملی برای رضایتمندی کارکنانشان بهره ببرند؛ کمااینکه قطعاً رضایتمندی کارکنان و عدم دغدغه مندی آنان در این زمینه خدمات بهتری را برای مردم به همراه دارد.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان