به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با جمعی از هنرمندان، صبح امروز با آزاده و جانباز ۷۰ درصد لنگرودی ملاقات کرد.

کمال عباس نژاد در دیدار با آزاده و جانباز ۷۰ درصد «حاج اسماعیل یکتایی» گفت: جانبازان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با تأسی از مقتدای خود حضرت عباس (ع) با گذشتن از جان و مال، تمامی دارایی خود را در کف اخلاص گذاشتند و دلیرانه از کیان و تمامیت کشور و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

وی بیان کرد: شهدا و جانبازان کار بزرگی برای انقلاب انجام دادند و کار برای خدا نیز توفیق می‌خواهد و ما همیشه قدردان رشادت و شجاعت‌های جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس هستیم.

عباس نژاد همچنین گفت: صبر و بردباری همسران و فرزندان جانبازان و ایثارگران برای ما درس بزرگی است و وظیفه ماست که به هر بهانه‌ای حتی با کمترین امکانات یاد و خاطره رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های این عزیزان را گرامی بداریم.

اسماعیل یکتایی از آزادگان و جانبازان ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس، نویسنده و شاعر لنگرودی ست که با تحصیلات فوق لیسانس حقوق خصوصی در حال حاضر به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشد.

در این دیدار که در فضایی صمیمی و با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول کانون بسیج هنرمندان و رییس کانون مداحان و جمعی از هنرمندان شهرستان برگزار شد، لوح تقدیری به‌رسم یادبود به این جانباز سرافراز دفاع مقدس اهدا شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان