تکرار لفاظی های نتانیاهو علیه ایران

۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۲:۳۸ چاپ کد خبر: 181714
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی های خود علیه کشورمان گفت که موشک های ایران به بسیاری از کشورها، ازجمله اروپا می رسد.

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگو با نشریه لاریپابلیکا که در آستانه سفر او به ایتالیا انجام شده است با تکرار ادعاهای نخ نما شده خود علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد: ایران باید بداند که ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا از تبدیل شدن آن به کشوری در آستانه قدرت هسته ای جلوگیری کنیم. هیچ راهی برای جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به سلاح هسته ای بدون تهدید نظامی معتبر وجود ندارد.

وی در ادامه این گفت وگو با بیان این که «در جریان سفرش به رم درباره ایران نیز رایزنی خواهد کرد»، گفت: ما باید از هسته ای شدن این کشور جلوگیری کنیم، زیرا موشک های آن می تواند به بسیاری از کشورها از جمله اروپا برسد و هیچ کس نمی خواهد توسط یک رژیم با سلاح هسته ای گروگان گرفته شود.

به گزارش ایسنا، در حالی که مقامات ایران بارها ضمن رد این ادعاهای بی اساس بر ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای کشور تاکید دارند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی لفاظی های خود علیه جمهوری اسلامی ایران و فعالیت های هسته ای آن را تشدید کرده است که این موضع گیری ها واکنش برخی چهره های صهیونیستی را نیز در پی داشته است.

یائیر لاپید، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی و یکی از سران اصلی اپوزوسیون در فلسطین اشغالی به تازگی در پیامی توئیتری از دروغ گویی نتانیاهو درباره توانایی اسرائیل برای حمله به ایران انتقاد و او را تهدید کرد که دست از این کار بردارد.

وی در پیام خود نوشت: اگر نتانیاهو از دروغ گفتن درباره آمادگی (اسرائیل) در برابر ایران دست برندارد، من مجبور خواهم بود تمام خلأها و غفلت هایی را که او مسئول آن بود، توضیح دهم تا زمانی که او را جایگزین کنیم.

همچنین رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در جریان سفر خود به تهران با اشاره به این گونه تهدیدات تاکید کرد که هر گونه حمله به تاسیسات هسته ای کشورها غیر قانونی است.

انتهای پیام
 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان