مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه ۱۱ میلیاردی برای عرضه تجهیزات پزشکی قاچاق خبر داد و گفت: در بازرسی از این واحد صنفی، تجهیزات پزشکی شامل عدسی عینک، لنز چشمی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی امینی امروز درجمع خبرنگاران با بیان اینکه برخورد جدی با قاچاق منجر به کاهش التهاب در بازار می شود، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی با رصدهای مستمر خود به افزایش ایجاد آرامش در جامعه و کاهش التهاب بازار کمک شایانی کرده و با سودجویان و احوال قاچاق کالا برخورد جدی می کند. 

وی با اشاره به تشکیل پرونده قاچاق کالای لوازم پزشکی در استان گیلان گفت: در چند روز اخیر گزارش هایی مبنی بر قاچاق تجهیزات کالای پزشکی در گیلان به دست بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی رسید که از همان لحظات اولیه بررسی مسئله در دستور کار این سازمان قرار گرفت. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به اینکه پرونده قاچاق تجهیزات پزشکی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی رشت تشکیل و رسیدگی شد، افزود: شعبه رسیدگی کننده با استناد به گزارش معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۱۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

به گفته امینی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از یک واحد صنفی، تجهیزات پزشکی شامل عدسی عینک، لنز چشمی کشف و ضبط کرده و پس از تعیین ارزش ریالی کالا در گمرک، گزارشی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان