سپاه گیلان ۵۰۰ زوج را خانه دار کرد

۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۶:۳۸ چاپ کد خبر: 181728
جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از ساخت ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در این استان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: سپاه پاسداران با ساخت مسکن محرومین باری را از دوش دولت برداشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ الیاس کوثری ظهر امروز در آیین بهره برداری از ۶۰ واحد مسکونی شهید مدرس رشت با بیان اینکه فراهم آوری منزل مسکونی یکی از نیازهای اساسی در جامعه است، اظهار کرد: در قرآن کریم ۷۱ بار کلمه بیت یعنی منزل آمده که این مهم نشان دهنده نقش منزل مسکونی در ایجاد آرامش در جامعه است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ساخت منزل مسکونی برای جوانان و نسل جدید گفت: یکی از نیازها برای کاهش سن ازدواج در کشور، فراهم آوری منزل برای جوانان است و سپاه قدس گیلان برای ایجاد منزل مسکونی برای نیازمندان و جوانان پاسدار اقدامات خوبی را در این استان انجام داده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از ساخت ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در این استان تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: سپاه پاسداران با ساخت مسکن محرومین باری را از دوش دولت برداشته و با تلاش خیرین و بسیج سازندگی در سال جدید ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در اختیار مستمندان قرار می گیرد.

کوثری با اشاره به ساخت بیش از ۸۰۰ واحد منزل مسکونی توسط سپاه قدس گیلان برای پاسداران بیان کرد: پاسداران شبانه روز در حال ارائه خدمت به مردم در عرصه های مختلف هستند لذا سپاه قدس گیلان ساخت ۸۹۲ واحد برای کارکنان خود در سطح استان را در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فارس، پروژه های در دست احداث سپاه قدس گیلان توسط شرکت خانه سازی رزمندگان استان گیلان شامل پروژه ۱۱۰واحد مسکونی شهید دوربین بندرانزلی، ۶۵۰ واحد مسکن شهید سلیمانی رشت، ۷۳ واحدی لاهیجان و ۶۰ واحدی شهید مدرس رشت می باشد.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان