رئیس پلیس راهور گیلان از افزایش ۲ساعته ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در این استان خبر داد و گفت: مراکز از ساعت ۱۴ به ۱۶ و به میزان ۲ ساعت افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ساعات مراکز تعویض پلاک در استان گیلان اظهار کرد: در روزهای پایانی سال همواره شاهد ازدحام در مراکز تعویض پلاک در سطح استان هستیم و به این منظور و به تسهیل در ارائه خدمت به متقاضیان و جلوگیری از ازدحام و تراکم کاری در روزهای پایانی سال ساعت کاری مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری افزایش یافته است.

وی با اشاره به جزئیات افزایش ساعات کار در مراکز تعویض پلاک در استان گیلان گفت: با تلاش های صورت گرفته مراکز از ساعت ۱۴ به ۱۶ و به میزان ۲ ساعت افزایش یافته و در تمامی روزها به جزء روزهای پنجشنبه تا پایان سال به متقاضیان خدمات ارائه می دهند.

رئیس پلیس راهور استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به نوبت گیری برای مراجعه و ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک بیان کرد: متقاضیان باید پیش از مراجعه به این مراکز با مراجعه به نشانی اینترنتی www. rahvar۱۲۰. ir، نوبت گرفته و قبل از ساعت پایانی اعلام شده در این مراکز حاضر شوند.

به گفته طالبی کارکنان مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک موظف هستند پس از پایان ساعت کاری در ساعت ۱۶، به همه افرادی که قبل از این زمان وارد مرکز شده اند خدمات ارائه دهند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان