به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، مهدیه رزاقی در حاشیه جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر کومله در گفتگویی ضمن قدردانی از واحد مالی شهرداری برای تدوین لایحه بودجه اظهار کرد؛ بودجه پیشنهادی، عصر پنج شنبه توسط شهردار به شورا ارائه شد.

وی گفت: رقم بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال ۱۴۰۲.۶۰ میلیارد تومان است که این مبلغ نسبت به سال گذشته بیش از ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

سخنگوی شورای شهر کومله با بیان اینکه بودجه امسال، ۲۷ میلیارد تومان بود تصریح کرد: با تلاش‌های مستمر، تمام بودجه مصوب، محقق شد به طوری که این مبلغ تا پایان دیماه امسال بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان محقق شده است.

رزاقی، با اشاره به اتخاذ سیاست‌های مالی و تلاش برای رقم زدن پروژه‌های بزرگ شهری و پیش بینی بودجه ۶۰ میلیارد تومانی در سال آینده، خاطر نشان کرد: این تلاش‌های مالی گامی مهم در راستای ارتقای درجه شهرداری کومله از ۵ به ۷ خواهد بود.
سخنگوی شورای شهر کومله سهم بودجه‌های جاری را ۶۰ و بودجه‌های عمرانی را ۴۰ درصد اعلام کرد و گفت: سیاست شورای ششم و شهرداری کومله بر این است که با کاهش هزینه‌های جاری موجبات افزایش بودجه عمرانی فراهم شود که نتیجه این مهم، جابجایی درصد بودجه‌های فوق خواهد بود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان